رییس دانشکده داروسازی دانشگاه تهران: گیلان پتانسیل مناسبی برای تولیدات دارویی دارد

دکتر محمد شریف زاده - رییس دانشکده داروسازی دانشگاه تهران ظهر امروز دربازدید از دانشکده داروسازی رشت، گفت: گیلان پتانسیل مناسبی برای تولیدات دارویی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی ( وب دا ): دکتر محمد شریف زاده - رییس دانشکده داروسازی دانشگاه تهران ظهر امروز دربازدید از دانشکده داروسازی رشت، گفت: گیلان پتانسیل مناسبی برای تولیدات دارویی دارد.
وی با اشاره به توانمندی گیلان در مبحث گیاهان دارویی، افزود: تولیدات دارویی می تواند ارزش افزوده مناسبی برای استان و کشور ایجاد نماید.
این عضو شورای تخصصی داروسازی کشور، ضمن ابراز خرسندی از عملکرد دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، خاطر نشان کرد: دانشکده داروسازی فرصت مناسبی برای ارتقای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی گیلان محسوب می شود؛ فرصتی که می تواند دستاوردهای کشوری و بین المللی را به دنبال داشته باشد.
وی از تکمیل چارت هیات علمی، تجهیز آزمایشگا ه ها و استقرار نیروهای داروساز بالینی در مراکز درمانی به عنوان موارد حایز اهمیت در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یاد کرد.
گفتنی است؛ در این نشست دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک - رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با ارایه مطالبی پیرامون برنامه کلان تولید گیاهان دارویی در این دانشگاه، بر ضرورت این مهم که " علم باید در خدمت ثروت باشد" تاکید کردند..

کد مطلب 538074

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =