پایان سالهای کابوس وار برق شیراز/اولین قدم برای احیای نارنجی محبوب برداشته شد

تابناک نوشت:یکی از قدیمی ترین باشگاه‌های کشور در آستانه تحولی بزرگ قرار گرفته است.

قديمي ترين تيم فارس كه در دهه هاي متوالي با درخشش در سطوح اول فوتبال ايران ، به محبوبيتي كم نظير نزد مردم استان فارس و شهر شيراز رسيد، چندسالي است كه در بحران شديد مديريتي و حتي مالكيتي دست و پا مي زد اما بالاخره با تصميم قاطع مسوولان استاني، راه براي احياي برق شيراز هموار شد.
به گزارش تابناك ورزشي، با تصميم مديران ورزش و استانداري فارس پروانه فعاليت تيم برق شيراز كه با سقوط به ليگ دسته سوم كشور نفس هايش به شماره افتاده بود، باطل شد تا اين باشگاه قديمي ٦٠ ساله فوتبال و ورزش ايران بيش از اين سير قهقرايي اش را ادامه ندهد و دوره سياه و پرانتقاد فعاليت مديران فعلي اش تمام شود.
با اين تصميم بزودي با تصميمات جديد، باشگاه برق به صاحبان اصلي اش يعني مردم شيراز بازگردانده مي شود و آنهايي كه توانايي اداره چنين تيم بزرگي را دارند در راس كار قرار مي گيرند.

باشگاه برق شيراز كه روزگاري لرزه بر اندام تيمهاي بزرگ ايران مي انداخت، در ادامه سقوط آزاد خود به ليگ دسته سه سقوط كرد و حتي آنجا هم توان رقابت با رقباي درجه چندم را نداشت.
شنيده مي شود به زودي اداره برق شيراز به گروهي از علاقمندان اصيل اين باشگاه واگذار مي شود تا به سرعت زمينه احياي اين تيم بزرگ و ريشه دار خطه جنوب كشور فراهم شود و شيراز هم بار ديگر به ليگ برتر كشور بازگردد. 
ورزشگاه خاطره انگيز و زيباي حافظيه نيز بزودي بارديگر شاهد مسابقات ليگ برتري و تماشاگران علاقمند شيرازي خواهد بود. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 546682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =