در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه کوهسار حسین زودبین دبیر کمیته فرهنگی و تبلیغی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان گفت: پس از جنگ تحمیلی و ناامیدی دشمنان در جنگ سخت و رودررو و عدم توان رویارویی مستقیم با جمهوری اسلامی دشمن دست به تهاجم و جنگ از نوع نرم زده است که این تهاجم در همه سطوح می باشد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ ، حسین زودبین اظهار داشت: از مصادیق اصلی این جنگ نرم قاچاق کالا و ارز است که ریشه های اقتصاد تولید و اشتغال کشور را نشانه رفته است.
وی خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم که از تولید ملی با نخریدن و نه گفتن به کالای قاچاق و خارجی حمایت کنیم.
قاچاق کالا آفتی علیه اشتغال جوانان و تولید ملی است. زودبین در ادامه تصریح کرد ما میتوانیم با انتخاب کالای با کیفیت ایرانی آینده ای بهتر را برای ایران اسلامی رقم بزنیم.
دبیر کمیته فرهنگی و تبلیغی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان تاکید کرد: استفاده از کالای قاچاق خطرات گسترده و جبران ناپذیری برای کشور دارد. زودبین گفت: با توجه به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی بر همه ما در هر کسوت و جایگاهی واجب است با پدیده شوم قاچاق مبارزه کنیم و تولید ملی، اشتغال زایی و رشد اقتصادی کشور پشتیبانی کنیم.
زودبین با بیان این مطلب افزود: اگر ما شعار ولایتمداری می دهیم حال وقت گذشتن از شعار و اقدام و عمل است. ولایتمداری یعنی مبارزه با قاچاق کالا، ولایتمداری و دینداری یعنی مبارزه با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی و این مبارزه از مصادیق بارز امر به معروف و نهی از منکر است.
وی در پایان خواستار تلاش همگانی برای ایجاد یک نهضت ملی مبارزه با این پدیده های شوم شد و گفت: باید از تمام ظرفیت های جامعه مبلغان، روحانیون، اساتید دانشگاه، دانشجویان، فرهنگیان، دانش آموزان، و فرهیختگان بسیجیان و هنرمندان استفاده کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 552158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =