اطلاع‌رسانی مهمترین برنامه امسال کمیسیون قاچاق کالاست

به گزارش فارس ،دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز گفت: اطلاع‌رسانی و آموزش مهمترین برنامه امسال کمیسیون قاچاق کالاست.

علی‌اکبر زارعی نژاد ظهر امروز در نشست مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در استانداری البرز برگزار شد اظهار داشت: برای کاهش قاچاق باید تمهیدات ویژه‌ای از جمله اطلاع رسانی و آموزش انجام شود.

وی ادامه داد: در این راستا آموزش، ‌اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مهمترین برنامه‌های امسال این کمیسیون و با هدف کاهش و از بین رفتن قاچاق کالا و ارز است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز تأکید کرد: سال گذشته اقدامات بسیار مناسبی در راستای مقابله با این پدیده در استان البرز انجام شد و با اجرای طرح‌های پیشگیرانه شاهد موفقیت‌هایی در این حوزه بودیم.

زارعی نژاد گفت: در این راستا وبراساس آمار موجود سال گذشته کالاهای قاچاق به ارزش 446 میلیارد دراین استان کشف شد.

وی افزود: در این زمینه 581 مورد دستگیری، 290 توقیف و 363 پرونده به تعزیرات حکومتی نیز معرفی شدند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در بحث فرآورده‌های نفتی نیز سال گذشته به توفیقات بسیاری دست پیدا کردیم خاطرنشان کرد: سال گذشته بالغ بر یک میلیون و 252 هزار و 370 لیتر فرآورده نفتی در استان کشف و ضبط شد.

زارعی نژاد با بیان اینکه در سال 95 محور فعالیت‌های ما در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت کلان به مسائل اقتصادی است،‌ گفت: رونق و توسعه مسائل اقتصادی از مهمترین اولویت‌های ما به شمار می‌رود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 528793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =