فرمانده انتظامی استان از کشف 116 کیلو گرم مواد افیونی حشیش و دستگیری دو قاچاقچی حرفه ای خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار "کامراني صالح"  با اعلام اين خبر گفت: در پي انجام اقدامات اطلاعاتي توسط ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، فردي که از فعالان در امر خريد و فروش مواد مخدر در استان البرز و تهران بود، مورد شناسايي و تحرکات نامبرده مورد رصد اطلاعاتي اين پليس قرار گرفت.

وي گفت: ماموران پس از شناسايي منزل وي در شهريار دريافتند که به تازگي اين متهم محموله قابل توجهي مواد مخدر را از استان هاي شرقي خريداري کرده و قصد انتقال آن را با يک دستگاه خودروي پژو 405 به منزلش دارد.

اين مقام انتظامي افزود: با دريافت نيابت قضائي و هماهنگي و مشارکت پليس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران، چهار تيم عملياتي از استان البرز و غرب استان تهران به مسيرهاي تردد احتمالي خودروي موصوف، اعزام شدند.

سردار کامراني صالح افزود: پس از ساعاتي تحت نظر قرار دادن نامحسوس خودروهاي عبوري، خودرو پژو 405 مورد نظر را در حالي که يک دستگاه خودروي پرايد حامل متهم اصلي در جلوي آن در حال حرکت بود، شناسايي کردند.

فرمانده انتظامي استان البرز گفت: پس از پارک هر دو دستگاه خودرو در جلوي درب منزل متهم، در يک اقدام غافلگيرانه هر دو سرنشين خودرو دستگير و در بازرسي از صندوق عقب خودروي پژو ، 100 کيلو گرم مواد مخدر حشيش با لفافه کشف و در بازرسي از منزل متهم نيز، 16 کيلوگرم حشيش با لفافه، به طور کلي 116 کيلو گرم مواد مخدر حشيش کشف شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 527623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =