۰ نفر
۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۰۶:۳۲

کامرون داگلاس پسر مایکل داگلاس، بازیگر برنده اسکار روز سه‌شنبه به جرم در اختیار داشتن و قاچاق مواد مخدر به پنج سال زندان محکوم شد.

به گزارش خبرآنلاین، کامرون داگلاس 31 ساله پارسال در هتل گانسوورت در منهتن دستگیر و ژانویه امسال به خاطر در اختیار داشتن هروئین و قاچاق مقدار زیادی متا امفتامین و کوکائین در هتل خود در نیویورک مجرم شناخته شد.

داگلاس در دادگاه با اعتراف به اینکه مدت‌هاست به هروئین اعتیاد دارد از خانواده خود عذرخواهی کرد. پدرش مایکل داگلاس در نامه‌ای به قاضی ریچارد برمن از دادگاه تقاضای تخفیف مجازات کرد.

او در نامه خود نوشت کامرون از 13 سالگی با مشکل اعتیاد دست و پنجه نرم کرده است.

مایکل داگلاس که خود پسر کرک داگلاس دیگر بازیگر سرشناس آمریکایی است، در نامه خود نوشت: «من می‌دانم پیدا کردن هویت برای کسی که فرزند یک پدر مشهور است، چقدر سخت است.»

کاترین زیتا جونز همسر فعلی مایکل داگلاس هم در نامه‌ای جداگانه از کامرون حمایت کرد. مایکل داگلاس در دادگاه روز سه‌شنبه حضور داشت، اما زیتا جونز شرکت نکرد.

کامرون داگلاس از حدود یکسال پیش در زندان است و این مدت در محکومیت پنج ساله او محاسبه می‌شود.

مایکل داگلاس 66 ساله در 1988 برای فیلم «وال استریت» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد. او سال 1976 هم به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان فیلم «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» اسکار برد.

رویترز / 20 آوریل

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 56462

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =