رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان روز هفتم شهریور ماه همزمان با هفته دولت در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين از هرمزگان، صالح دریانورد در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان هرمزگان، عنوان کرد: در جشنواره شهید رجایی به دستگاه ها براساس شاخص های عمومی و اختصاصی امتیاز تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا تمامی شاخص ها و استانداردهای اختصاصی دستگاه ها احصا شد و در حوزه عمومی نیز براساس شاخص های مشترک ارزیابی عملکرد از دستگاه های اجرایی استان صورت گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان افزود: شاخص های عمومی همه دستگاه ها مشترک و حول شش محور است و شاخص های اختصاصی نیز مبتنی بر اهداف و وظایف اصلی دستگاه ها و میزان موفقیت آنها در اجرای طرح های عمرانی و همچنین توجه به اقتصاد مقاومتی بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان تصریح کرد: فرآیند این ارزیابی باید در شورای راهبری توسعه مدیریت استان مصوب شود.

وی گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان روز هفتم شهریور ماه همزمان با هفته دولت در بندرعباس برگزار می شود که در آن دستگاه های اجرایی برتر استان معرفی شوند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 567862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =