سردار فضلی: مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور در همدان گفت: امروز مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد یک تکلیف مهم با جنگ نرم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از ملایر ؛ سردار علی فضلی، که در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان و نشست کشوری اجرای طرح کرامت در شهرستان ملایر سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: طبق تاکیدات و منویات رهبر معظم انقلاب، مبارزه با مواد مخدر برای همه ما یک تکلیف و جهاد است و همه ظرفیت ها و امکانات باید برای ریشه کنی این تهدید ملی پای کار آورده شود.

وی با اعلام اینکه این هجمه سنگین فرهنگی دشمن بیش از دو دهه بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب از این هجمه به عنوان شبیخون فرهنگی، در مرحله بعد به عنوان براندازی نظام و سپس ناتوی فرهنگی دشمن یاد کرد و در فتنه سال 88 فرمودند دشمن جنگ نرم خود را به این مردم تحمیل کرده است.

وی تاکید کرد: یکی از زوایای جنگ نرم دشمن، بی هویت کردن جوانان ما است که با طراحی و برنامه ریزی می خواهند جوانان ما را از هویت دفاع از انقلاب و دفاع از پرچم رسول خدا عقب نگه دارند.

سردار فضلی با بیان اینکه اعتیاد خود فرد، خانواده و نسل های بعد را نیز متاثر خواهد کرد، گفت: با توجه به اینکه همه مسئولان نظام سابقه حضور در دفاع مقدس و دفاع از دین خدا را دارند و امروز این تکلیف به حدی مرتفع شده و باید با توجه به فشار جریان های مختلف برای انقلاب از هر سو و استفاده از همه ظرفیت ها و امکاناتشان برای ضربه زدن به نظام، محکم تر از گذشته وارد عمل شویم.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات مهم رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نجات یک معتاد نجات اسلام است و برای اینکه اقدامات در میدان عمل به منصه ظهور برسد، مسئولان باید برای مبارزه با مواد مخدر بیشتر از گذشته همت و مجاهدت کنند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: گزارش ها و اقدامها در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر در استان های پایلوت از جمله همدان، بیانگر این است که یا اقدامات موثر بوده و خروجی ها باید ارزیابی شود و یا اینکه اقدامات نیاز به تقویت و زوایای جدیدی دارد که باید منطبق با تهدید، به روز باشد.

سردار فضلی با بیان اینکه تهدید مواد مخدر سنتی و صنعتی امروز در خانه ما است، افزود: در حال حاضر هر فردی به نوبه خود مسئول است و در هر سطحی باید در خدمت این مهم گام بردارد، همچنان که ستاد مبارزه با مواد مخدر در کشور اقدامات خوبی را طی چند سال گذشته در پنج نقطه کشور انجام داده است.

وی اضافه کرد: امسال نیز دو نقطه کشور که در جایگاه بالاتر در بستر سازی بیشتر و در انسجام و هماهنگی ارکان نظام و دستگاه ها می توانست در این بخش نمونه و مورد آزمایش قرار گیرد، دو شهرستان ملایر در استان همدان و فلاورجان در استان اصفهان بودند که به عنوان پایلوت برای اجرای طرح کرامت در نظر گرفته شدند.

وی اظهار کرد: این خروجی مشترکی است که امیدواریم به یاری مسئولان در ستاد مبارزه با مواد مخدر و سایر دستگاه ها، نیروی انتظامی و سپاه و بسیج در استان همدان و شهرستان ملایر با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات، بتوانیم گام های محکمی در این زمینه برداریم.

وی گفت: بر اساس تدبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ظرفیت هایی برای طرح کرامت فراهم شده و باید به عنوان یک نگاه جهادی به آن توجه داشته باشیم.

سردار فضلی با بیان اینکه اصل و اصالت در پیشگیری است، بیان کرد: اگر این امر را در پیشگیری تقویت کنیم، آن زمان درمان و مقابله هم اثر خود را در بخش های مختلف خواهد گذاشت.


سردار فضلی با بیان اینکه سپاه و بسیج نیز در کنار سایر دستگاه ها عزم جدی برای این طرح دارد، بیان کرد: برنامه محوری ما نیز در بسیج پس از انجام این فرآیند و مشخص شدن زمان دقیق اجرای این طرح، در راستای طرح کرامت است، چرا که اولویتی مهمتر از این امر نداریم.

دو شهرستان ملایر و فلاورجان در استان های همدان و اصفهان به عنوان پایلوت اجرای طرح ملی کرامت در راستای مبارزه با مواد مخدر انتخاب شده اند که نخستین نشست هماهنگی اجرای این طرح امروز یکشنبه نهم آبان ماه با حضور سردار مویدی قایم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و سایر مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در فرمانداری ویژه ملایر برگزار شد.

 

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 595738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =