خوشبختانه به غیراز 10 مجسمه ای که درطول یکماه گذشته به سرقت رفته است هنوزتعدادی مجسمه درشهر باقی مانده است.

 

 

کد مطلب 59704

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهريار از سرزمين پارس IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
    0 0
    اينمجسمهكلهاستادشهريارچقدرزيباستلطفاآدرسبديدبرمبيارمشخونهبزارمبالايتختم
  • بدون نام US ۱۸:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
    0 0
    خوب.حتما.دزد.الان.ایران.نیست
  • مهدی SG ۰۳:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۵
    0 0
    14تا
  • آبان از سرزمین خورشید IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۵
    0 0
    دوست عزیز قبل از اینکه بری مجسمه استاد شهریار رو بپیچونه یه نکته بهت بگم :‌ اونم اینه که روی صفحه کلید یه دکمه هست به نامه spaceاگه ازش استفاده کنی ضرر نمی کنی !!!!
  • مجتبي IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۵
    0 0
    به-نظرم-خيلي-كار-خوبي-ميكنن-اينا-رو-سر-به-نيست-ميكنن-اينا-همه-نماد-بت-پرستيه-ما-بت-لازم-نداريم.
  • بدون نام IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۵
    0 0
    قابلتوجهدزدانعزيز
  • پرستو IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۵
    0 0
    دستت.درد.نكنه.بي.زحمت.قيمت.هاي.مجسمه.ها.هم.بنويس.دزدان.ديگه.براي.ارزيابي.واطلاعات.وقت.نگذارند.اجرت.با.خدا.
  • بدون نام IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۵
    0 0
    دست.شون.درد.نکنه.انشاالله.باموسیقی. لعنتی.هم.همین.کار.را.بکنند!!!!
  • ترنادو IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۵
    0 0
    ازکجامعلومشاید شایدمجسم ههابهحرفاقایاحمدینژادگوشدادندازپایتخترفتندتقصیرفرستندهاست
  • خ.الف.نون IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۶
    0 0
    چراهرعکس توضیح ندارد؟ بهتربود برای هر عکس یک خط توضیح می دادید که نام اثر، سازنده و محل نصب اثر کجا و در کدام خیابان است.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین