فرهنگ نگهداری از فضاهای آموزشی در خوزستان نهادینه شود

استاندار خوزستان گفت: فرهنگ نگهداری و استفاده بهینه از فضاهای آموزشی و اماکن اداری باید نهادینه شود تا کمتر مجبور به تخریب و بازسازی دوباره فضاها باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی شامگاه جمعه در حاشیه هفتمین جلسه بررسی مشکلات آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: تعمیر و بازسازی فضاهای آموزشی و اداری باعث کاهش هزینه ها و استفاده بهینه از این اماکن می شود.

وی در ادامه ضمن مستثنی کردن فضاهای فرسوده ای که چاره ای جز تخریب آنها نیست، افزود: به جای تخریب فضاهای آموزشی و اداری قدیمی باید مطابق با شرایط محیطی بازسازی و بهینه سازی شوند، مگر اماکن آموزشی که واقعا قابل تعمیر نیست.

استاندار خوزستان تصریح کرد: همچنین، با توجه به اعتبارات استانی تمهیدات لازم اندیشیده شود تا مدارس دارای اولویت تخریب مشخص و مدارس بیشتری بهسازی و تعمیر شود.

به گزارش مهر، هفتمین جلسه بررسی مشکلات آموزش و پرورش خوزستان با حضور روسای آموزش و پرورش و فرمانداران و شهرداران هفتکل و اندیکا برگزار شد و پیش از این مسائل ۱۲ منطقه آموزشی استان با حضور فرمانداران، شهرداران، بخشداران و مدیران آموزش و پرورش در استانداری برگزار شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 606020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =