حضور معتادان و وفور قهوه‌خانه‌ها از جمله مشکلات محله جوادیه واقع در جنوب شرق تهران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جلسه بررسی مشکلات محله جوادیه با حضور شورایاران، مدیران محلی و کمیته نظارت شورای شهر برگزار شد. در این نشست مقرر شد نورپردازی و مرمت مساجد محله جوادیه، تعریض و بازگشایی خیابان دهم فروردین محله نبی اکرم(ص) در دست بررسی قرار گیرد.
در این جلسه طبق اظهارات مطرح شده از سوی شورایاران محله، پیش بینی احداث بوستان و فضای سبز، نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی در راستای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ، شستشوی مرتب مخازن، نصب مخازن جدید به همراه زیر مخزنی و درب محافظ، در سطح محله به ویژه در کوچه های دادبه، مرتضوی، داودی و فلاحیان و نظارت و پیگیری مضاعف به منظور نظافت و رفت و روب، شستشوی معابر و فضاهای عمومی محله در دست پیگیری قرار گرفت.
علاوه بر موضوعات اشاره شده مواردی دیگری در حوزه خدمات شهری از جمله پیگیری جا به جایی و انتقال تیرهای برق در معابر در سطح محله و امحاء حیوانات موذی اعم از موش و ... در سطح محله به ویژه خیابان های تاجری، پور عبدی و دهم فروردین مطرح شد و در دست اقدام قرار گرفت.
در حوزه عمران محله جوادیه مواردی از جمله نصب تابلوهای چراغ راهنمایی رانندگی در تقاطع خیابان های شهید تاجری و پورعبدی( کوچه نورافکن)، احداث پارکینگ طبقاتی، با مشارکت بخش خصوصی، ترمیم و لکه گیری آسفالت و معابر خیابان شهید بروجردی و مناسب سازی، ترمیم و همسطح سازی معابر و پیاده روها موجود در سطح محله به ویژه خیابان های حجتی، اندرزگو و خیابان دریاباری (از سمت خیابان پیروزی) نیز مطرح و مطالعات لازم صورت گرفت.
شورایاری محله در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز پیشنهادهایی را مطرح کردند. در این زمینه امکان احداث مجموعه های ورزشی چند منظوره (زمین پینت بال، اسکواش، اسکیت و ...)، احداث زمین چمن فوتبال، اقدام لازم به منظور کاهش معضلات اجتماعی در سطح محله از قبیل حضور معتادان و کارتن خواب ها، سرقت خودرو، وفور قهوه خانه ها، احداث ساختمان سرای محله مطرح شد که در دست پیگیری قرار گرفت.
همچنین مقرر شد جهت رفاه حال شهروندان مواردی در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک از جمله اصلاح هندسی و مناسب سازی خیابان دهم فروردین با پیشنهاد یکطرفه کردن این خیابان به منظور تسهیل دسترسی و تردد برای همه شهروندان، امکان تعریض و بازگشایی خیابان دهم فروردین، پیاده رو سازی و همسطح سازی معابر، کانیو کردن جوی آب ها، جداول و فاضلاب ها در سطح محله انجام گیرد.

 

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 643658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =