ایرنا نوشت: دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: رنگ فیروزه ای به نشانه پاکی و ایمان، شکوفایی اعتقاد و تواضع در برابر خداوند یکتا با پیشنهاد کمیته تبلیغات شورای مرکزی این جبهه و پس از بررسی های کارشناسی با اکثریت آرا به عنوان رنگ سازمانی و نماد انتخاباتی جهادگران انتخاب شد.

وهاب عزیزی رنگ فیروزه ای را به عنوان رنگ نمادین جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی برای تبلیغات انتخاباتی سال 96 اعلام کرد و افزود: در متن و زمینه تمام محصولات تبلیغاتی این جبهه از این رنگ استفاده می شود.

وی ادامه داد: جبهه جهادگران ایران اسلامی که 15 سال سابقه فعالیت در حوزه های سیاسی و اجتماعی دارد اعلام کرده است در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم و شورای اسلامی شهر دوره پنجم به عنوان یک جریان مستقل شرکت می کند و برای شوراهای اسلامی شهر با لیست مستقل «جریان سوم» وارد می شود.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی خاطرنشان کرد: جهادگران لیست جریان سوم شوراهای خود را با محوریت تخصص و تجربه از بین جوان های متخصص و مستعد انتخاب می کند.

عزیزی همچنین گفت: جبهه جهادگران ایران اسلامی تنها جریان سیاسی است که به صورت جدی در شبکه های اجتماعی ورود پیدا کرده است و این جبهه سعی دارد از طریق فضای مجازی افکار عمومی را با خود همراه کند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 652709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
    76 1
    لطفا این رنگ را به لج نکشید. رنگ مورد علاقه من هستش.