۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

محمود واعظی

كسانيكه در مذاكرات هسته‌اي سال‎ها صرفا به قرائت بيانيه پرداخته و فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست دادند و تسلطی به امر مذاكره و دیپلماسی نداشتند، پس از مدتها تقابل، با موفقيت دولت تدبير و اميد در توافق هسته‌ای و علیرغم کارشکنی های فراوان در حین مذاکرات، بالاخره برجام را پذيرفتند و امروز ادعای حمایت و اجرای آن‎را دارند؛ گرچه رویکرد سیاسی و جناحی آنان در حافظه مردم باقي است.

امروز اين تفكر با همان رویه ناشیانه انتزاعی در مذاکرات هسته ای، در مناظره‌هاي انتخاباتي نشان داد كه الزامات مناظره اخلاقی را هم نمی دانند و به جای ارائه برنامه تنها به تخريب عملكرد دولت و نظام پرداختند و خوراك تبليغاتي براي بدخواهان و دشمنان نظام فراهم كردند و نشان دادند كه نه پایبند به منافع ملي هستند و نه منافع مردم را در نظر می گیرند.

اکنون این جریان ادعاي مملكت داري و مديريت مي كند و بدون توجه به سابقه خود می خواهد همه امور را اصلاح کند، گویی در 38 سال گذشته هیچ مسوولیتی نداشته اند. این تفکر همان هایی است که در دولت قبل می خواستند مذاكرت را با شعار و مناظرات را با وعده و وعيدهای بدون پشتوانه به نتیجه برسانند. غافل از اينكه مردم ايران با کسب تجربه فراوان از این رفتارها، امروز آبدیده و هشيار و بيدارند و مي‌دانند چه تفكري برايشان آينده بهتري فراهم خواهد ساخت.

*وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    1 4
    چقدر صندلی قدرت خوب که وزرا هم با اسحاق همسو شدن و برا بدست اوردنش میجنگن . تو هیچ انتخاباتی اینقدر وزرا دخالت نکردن معلومه اوضاع روحانی بحرانیه