۰ نفر
۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
«دردسرهای مرد مرده» در شهرزاد

نمایش «دردسرهای مرد مرده» به کارگردانی لیلا بوشهری و نویسندگی کامران شهلایی به زودی روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «دردسرهای مرد مرده» کار لیلا بوشهری که از 27 تیر در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد، داستان مردی‌ست که روحش پس از مرگ، نگران حضور دوست صمیمی‌اش در کنار همسرش است.

لیلا بوشهری در این باره گفت: «از بین متن‌های بسیاری که خوانده بودم، نمایشنامه‌های کامران شهلایی را بسیار دوست داشتم. بعد از دیدن نمایش «دوران خوش بازنشستگی»، با ایشان تماس گرفتم و خواستم اگر متنی در این ژانر دارند برای من ارسال کنند. ایشان هم سه متن برای من فرستادند که در نهایت «دردسرهای مرد مرده» انتخاب شد.»

وی همچنین افزود: «در انتخاب بازیگران بسیار حساسیت به خرج دادم. از بین بسیاری از بازیگران نهایتا سیروس میمنت، آرش نوذری و خانم شهرزاد عبدالمجید به این نمایش پیوستند.»

بوشهری با اشاره به این نکته که طنز بخشی از زندگی ماست گفت: «همه‌ ما به اندازه‌ کافی درگیر مشکلات شخصی خودمان هستیم، با انتخاب یک متن طنز به این فکر کردم که تماشاچی را برای ساعاتی خوشحال کنم.»

کارگردان این نمایش در پایان افزود: «امیدوارم با توجه به متن خوب نمایشنامه، تمرینات بازیگران و تلاش همه‌ عوامل گروه، مورد استقبال مخاطبان قرار بگیریم.»

نمایش «دردسرهای مرد مرده» از 27 تیر تا 27 مرداد، هر شب ساعت 19 در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه خواهد رفت.

 

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 684168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =