فردا، جمعه، دهم شهریور در سومین روز از یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان می‌توانید به تماشای سنتورنوازی سه گروه سنی الف (۱۵ تا ۱۸ سال)، ب (۱۹ تا ۲۳ سال) و ج (۲۴ تا ۲۹ سال) بنشینید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فردا جمعه دهم شهریور، برنامه‌های سومین روز از یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان مانند دو روز پیشین در سه نوبت  ۹ تا ۱۳، ۱۴ تا ۱۶ و ۱۷ تا ۲۱ در تالار رودکی تهران برگزار خواهد شد.

در این روز آن‌چه در دو نوبت اول خواهید شنید، نخست سنتورنوازی گروه سنی الف (۱۵ تا ۱۸ سال) و ج  (۲۴ تا ۲۹ سال) خواهد بود و سپس نوبت به نوازندگان سنتور در رده سنی ب (۱۹ تا ۲۳ سال) می‌‌رسد و پایان‌بخش برنامه نواخته شدن ساز قانون است.

جشنواره‌ یازدهم موسیقی جوان در طول ۱۹ روز از چهارشنبه هشتم تا یکشنبه ۲۶ شهریور با حضور ۵۰۰ نوازنده و خواننده از سه گروه سنی الف، ب و ج در سه شاخه موسیقی دستگاهی، موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی زیر نظر ۷۰ داور و از جمله اساتید به‌نامی چون حسین علیزاده، علی‌اکبر شکارچی و منوچهر صهبایی برگزار می‌شود.

جشنواره ملی موسیقی جوان یا مسابقه موسیقایی ملی جوان، به دبیری هومان اسعدی بلیت‌فروشی ندارد و بر حمایت مالی دولت متکی است اما تلاش می‌کند عرصه‌ای باشد برای هنرنمایی ۱۵ تا ۲۹ ساله‌های موسیقی دستگاهی، کلاسیک و نواحی، دیده‌شدن‌شان و ساخته‌شدن نسل آینده موسیقی‌دانان ایران.

 

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 702958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =