خبرگزاری صدا و سیما نوشت: میشل عون رئیس جمهوری لبنان در جمع سفرای خارجی در بیروت گفته است که حریری ربوده شده است.

براساس این گزارش میشل عون رئیس جمهور لبنان روز شنبه گفت هر حرفی که سعد حریری نخست وزیر این کشور زده یا ممکن است بزند به سبب وضع مرموز او از زمان استعفای هفته گذشته در عربستان سعودی «بازتابی از واقعیت» نیست. حریری روز چهارم نوامبر به صورت غیرمنتظره استعفای خود را در عربستان سعودی اعلام کرد و از آن پس به لبنان بازنگشته است. به گزارش خبرگزاری رویترز از بیروت، میشل عون در بیانیه ای که دفتر وی منتشر کرد گفت هر موضع یا اقدام حریری «نتیجه وضع مشکوک و مرموزی است که وی در عربستان در آن به سر می برد.»

49261

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    9 1
    سازمان ملل و شورای امنیت یعنی کشک فقط زورش به ایران و کره شمالی و کوبا میرسه واقعا وجود این سازمان با نبودش تفاوتی ندارد
    • س ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      1 0
      سازمان ملل نیست که. سازمان ملت آمریکا بیشتر بهش میاد.
    • بی نام US ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      1 0
      متأسفانه عربستان یکی از بزرگترین تأمین کنندگان مالی برنامه های سازمان ملل در نقاط مختلف جهانه. چند وقت پیش علنا تهدید کرد که اگر گزارش سازمان ملل مبنی بر جنایت جنگی عربستان علیه کودکان یمنی منتشر بشه دیگه به سازمان ملل پول نمیده. سازمان ملل هم ضمن اظهار تأسف این گزارش رو منتشر نکرد و با انتقادات زیادی روبرو شد. عربستان با همین پولهای کلان و سرمایه گذاریهای عظیمی که در اروپا و آمریکا کرده دهن منتقدان خودش رو در این کشورها می بنده. در ضمن به خیلی از سیاستمداران متوسط و عالی رتبه هم کلی هدایای گران قیمت میده. اینها به غیر از پولهایی است که علنی و مخفیانه به سازمانها و شرکتها و افراد مختلف پرداخت میشه. در حقیقت همه رو با پول خریده.