شهادت سرگرد پاسدار احمد شوهانی در درگیری با داعش

روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اعلام کرد: سرگرد پاسدار احمد شوهانی، از نیروهای گردان تکاور تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان هفتم بهمن ماه در درگیری با گروهک موسوم به داعش در منطقه مرزی ازگله، به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با صدور اطلاعیه ای شهادت این پاسدار شجاع و گرانقدر را اعلام کرد: در این اطلاعیه آمده است، شهادت یکی از فرزندان شجاع و سلحشور ایران در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و نائب برحقش امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و مردم شریف استان همدان تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

در ادامه پیام اضافه شده است: پاسدار «احمد شوهانی» که از نیروهای گردان تکاور تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان و از مدافعان حرم آل الله بودند، روز شنبه 7 بهمن ماه در درگیری با داعش و در حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه مرزی ازگله به شهادت رسیدند.

در این اطلاعیه آمده است اخبار تکمیلی و نیز نحوه اجرای مراسم تشییع و بزرگداشت این شهید گرانقدر اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است، شهید سرگرد پاسدار 'احمد شوهانی' از نیروهای گردان تکاور تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان بود که چهار نوبت برای دفاع از حرم آل‌الله در سوریه حضور یافت و به تازگی نیز مسئولیت محور نیروها در منطقه مرزی ازگله را بر عهده گرفته بود.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 749819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =