تعهد و ولایت مداری از ویژگی های بارز اصحاب رسانه در دیارگروس است

امام جمعه شهرستان بیجار اصحاب رسانه شهرستان را افرادی متعهد و ولایت مدار خواند که باب میل کسی قلم نمی زنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، حجت الاسلام والمسلمین علی مرادی در نشستی که با اصحاب رسانه دیارگروس برگزار شد، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه (س) از زحمات اصحاب رسانه در شهرستان قدر دانی به عمل آورد و اظهار داشت: خداوند به برکت خون شهدا وزحمت مبارزین سرنوشت کشور راتغییر داد و به استقلال رساند.

خطیب جمعه بیجار با اشاره به نبود آزادی بیان درمیان رسانه در زمان رژیم ستم شاهی گفت: در انقلاب اسلامی رسانه واصحاب رسانه از جایگاه خوبی برخوردارند و باید قدر دان این نعمت بوددر حالی که در زمان استبداد چنین فضایی وجود نداشت.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی یکی از موفقیتهای اصحاب رسانه را درج اخبار موثق وبه موقع خواند واظهار داشت:تعهد رکن اصلی اصحاب رسانه در دیار پرآوازه گروس است که باعث درج صحیح اخبار و باب میل کسی قلم نزدن شده است.

وی افزود: یکی از وظایف اصلی خبرنگاران دفاع از ارزش های دینی است.
رییس شورای فرهنگ عمومی عنوان کرد: مدیران باید در حد توان به مردم ونظام خدمت کنندو حول محور ولایت فعالیت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ثبات مدیریتی را موجب توسعه شهرستان خواهندو اظهار داشت: مدیرانی که توان مدیریتی وعملکرد مناسبی دارند فعالیت کنند ولی کم کاری مسئولین ادارات قابل قبول نخواهد بود.

وی ادامه داد: مسئولین باید شاکر وقدر دان این نعمت واعتماد نظام جمهموری اسلامی به خود باشند و روز به روز فعالیت خود را بهبود بخشند.

وی در پایان کار در نظام جمهوری اسلامی ایران را عبادت خواند و گفت: مدیران باید رضایتمندی ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهندو با انگیزه وتلاش کمر همت به توسعه شهرستان ببندند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 752500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =