مامور قلابی در دام پلیس چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی استان از دستگیری مامور قلابی و دو نفر از هم دستانش توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرکرد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار غلامعباس غلامزاده در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي تماس تلفني يكي از شهروندان به مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر اينكه فردي كه خود را مامور پليس مبارزه با مواد مخدر معرفي كرده قصد بازرسي از منزل وي را دارد موضوع در دستور كار ماموران فرماندهي انتظامي بخش لاران قرار گرفت.

اين مقام ارشد انتظامي استان خاطر نشان كرد: پس از هماهنگي با مقام قضائي ماموران فرد مورد نظر و دو نفر از هم دستانش را شناسايي و خودروي آنان متوقف که احدي از آنها خود را از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر معرفي كرد و اعلام داشت در کلانتري 16 منظريه مشغول به خدمت است.

وي اظهار داشت: با توجه به استعلام به عمل آمده مشخص شد نامبردگان جعل عنوان كرده اند و از آنان تصاوير بسيار زيادي از جمله عکس سرتيپي، عکس سرهنگي با خودروي فرماندهي ، عکس با مقامات لشکري و کشوري ، چندين تصوير با لباس گروهک تروريستي داعش و کارت شناسايي داعش ، پاسپورت کشور عراق ، چندين حکم ورود به منزل و مخفيگاه و جلب ، چندين نامه آرم دار ناجا از کلانتري هاي مختلف از جمله 16 منظريه و کلانتري اصفهان و .... کشف شد.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري در پايان با اشاره به معرفي متهمين به مراجع قضايي گفت: همه ماموران دولتي در زمان اجراي ماموريت هاي خود در صورت در خواست شهروندان و حتي بدون درخواست فرد مکلف به ارائه کارت شناسايي خود هستند ليکن ماموران قلابي به راههاي مختلف از ارائه کارت شناسايي و يا حکم قضايي طفره و در صورت جعل آن نيز فرصت مطالعه دقيق کارت و يا حکم را از قربانيان خود مي گيرند

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 752593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =