تسنیم نوشت:تولیدکننده لوازم خانگی و تلویزیون سامسونگ در ایران نسبت به رفتار توهین‌آمیز مسئولان برگزاری المپیک زمستانی و شرکت سامسونگ واکنش نشان داده از کاهش همکاریها گفت.

 در پی رفتار توهین‌آمیز مسئولان برگزاری المپیک زمستانی و شرکت سامسونگ در ارائه گوشیهای هوشمند این شرکت به ورزشکاران ایرانی، سخنگوی شرکت سام الکترونیک و تکوین الکترونیک (تولیدکننده لوازم خانگی و تلویزیون در ایران) ضمن محکوم کردن این رفتار زشت و غیرحرفه‌ای مسئولان برگزار کننده المپیک در عدم ارائه گوشی موبایل به ورزشکاران ایرانی، بیانیه‌ای به‌شرح زیر داد:

"در صورت عدم عذرخواهی مسئولان مربوط این شرکتها، همکاری خود را با شرکت سامسونگ کاهش خواهیم داد.

سیاستهای شرکت سام الکترونیک و تکوین الکترونیک از فعالیتهای سیاسی شرکت سامسونگ کاملاً جداست؛ این شرکت در ایران با بهره‌گیری از بیش از چهار هزار نفر پرسنل در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مشغول به کار و تولید است.

شرکت سام الکترونیک و تکوین الکترونیک در هر شرایطی تابع مقررات، قوانین و سیاستها اتخاذشده مسئولان جمهوری اسلامی است".

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
    24 4
    وقتی میرزا تقی خان امیر كبیر از وزارت معزول و به كاشان تبعید شد، در كاروانسرایی میان راه، دوستی را دید و لحظاتی با یكدیگر گپ زدند. امیر كبیر گفت: من ابتدا فكر می كردم كه مملكت، وزیر دانا می خواهد؛ و مدتی بعد به ایـن نتیجه رسیدم كه مملكت، شاهِ دانا می خواهد؛ اما اكنون می فهمم كه مملكت، ملتِ دانا می خواهد خود مردم وقتی از برند سامسونگ خرید نکنن متوجه میشن که کار از کجا بوده ... البته دستگاه دیپلماسی هم باید خوب عمل کنه
  • رحیم IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
    28 0
    هیچ کاری نمی کنید. کلاً سالهاست کشور در وضعیتی قرار داده شده است که به راحتی هر کشور دیگری اراده کرد توهین کرد.
  • بهروز IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
    28 1
    اخبار رادیو پیام ساعت شانزده روز نوزده بهمن راجب توهین سامسونگ بود در اخر بعد از خبر توهین که تمام شد اولین تبلیغ همان تبلیغ سامسونگ با ضمانت سام سرویس بود این یعنی اش چی کشک چی .واقعا برای ایرانی بودنم شرمنده ام