در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت پایان حصر زهرا رهنورد پربیننده‌ترین خبر بود، قولی که یک کارگردان به ترامپ داد نیز مورد توجه کاربران قرار گفت.

در سرویس سیاست، خبر پایان حصر زهرا رهنورد پربازدیدترین خبر بود. کاربران زیادی هم روی پاسخ مشاور روحانی به جلیلی کلیک کردند. نقل قولی از پسر مهدی کروبی با این عنوان که از مقامات شنیده‌ام که شورای عالی امنیت ملی به دنبال رفع حصر است هم خبر دیگری بود که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، قیمت آپارتمان‌های ۵۰ تا ۷۰ متری در تهران  را بسیاری خواندند. همچنین مخاطبان، خواستند بدانند چرا سکه ۲ میلیون تومان شد؟ خبری با عنوان روزنامه کیهان و روزنامه صداوسیما، مخالف مبارزه با پول‌شویی  هم مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در سرویس فرهنگ، قولی که یک کارگردان به ترامپ داد پربازدید شد. همچنین کاربران زیادی در این سرویس روی گزارش مراسم خاکسپاری ناصر چشم‌آذر کلیک کردند. معرفی برگزیدگان جشن بازیگر نیز دیگر خبری بود که توجه کاربران را در پی داشت.

در سرویس جامعه، سرپرست شهرداری تهران، تخلفات دوره قالیباف را رو کرد  عنوان پربازدیدترین خبر بود. بلیت ۳۰۰ هزار تومانی برای شنیدن جوک‌های یک شومن دیگر خبر پربازدید بود. تعداد زیادی از کاربران هم روی خبر نرخ ساعتی معلم خصوصی کنکور کلیک کردند.

در سرویس بین‌الملل، کره شمالی پاسخ ترامپ را داد  پربیننده‌ بود. مخاطبانی هم روی خبر واکنش ایران به رأی دادگاه آمریکا کلیک کردند. عکسی از رای دادن حریری هم کنجکاوی کاربران را برانگیخت.

در سرویس ورزش، ناگفته‎هایی از عکسی که قرار بود روز وداع کی‌روش با ایران منتشر شود! پربازدید شد. در ادامه کاربران روی خبر شفر این ۲ بازیکن را نمی‌خواهد؟ کلیک کردند. عارضه مغزی فرگوسن نیز دیگر خبر پربیینده این سرویس بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم پایان تلخ آقای خاص! پربازدید شد.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 774910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =