رییس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان شاهرود گفت: دومین ویژه برنامه هفته فرهنگی استان سمنان امشب و با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌های شاهرود و میامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین «حمیدرضا حسنی» امروز و در گفت و گویی افزود: اجرای برنامه فرهنگی و هنری شب شاهرود و میامی از ساعت ۲۱ تا ۲۳ امشب برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این برنامه‌ها در دهکده اقوام برج میلاد برگزار می‌شود، گفت: اجرای موسیقی محلی، عرضه صنایع دستی و سوغات، اجرای مراسم آئینی و اجرای شاهنامه‌خوانی از جمله برنامه‌های شب فرهنگی شاهرود و میامی است.

دبیر جشنواره هفته فرهنگی استان سمنان نیز در این رابطه گفت: برنامه هفته فرهنگی استان سمنان تا دوازدهم خرداد ماه ادامه دارد.
«محمدتقی اعرابی» گفت: برپایی بیش از 14 غرفه عرضه صنایع‌دستی، سه سیاه چادر عشایری، غرفه‌های معرفی استان سمنان و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله برنامه‌های هفته فرهنگی استان است.
وی افزود: نمایشگاه هر شب از ساعت 9 گشوده شده و تا ساعت 2 بامداد پذیرای علاقمندان به فرهنگ و هنر استان سمنان است.
وی گفت: علاقمندان علاوه بر بازدید از غرفه‌های صنایع دستی و قابلیت‌های استان سمنان می‌توانند هر شب در برنامه های فرهنگی و آئینی که در فضای دهکده اقوام برگزار می‌شود، شرکت کنند.
وی افزود: هر شب این برنامه به یکی از شهرستان‌های استان سمنان اختصاص دارد و در برخی از شب‌ها نیز برنامه اشتراکی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
وی افزود: امشب، گردهمایی با عنوان "نشست با فعالان گردشگری کشور" با حضور ریاست جامعه هتلداران کشور، رئیس انجمن تورگردانان ایران و سایر فعالان عرصه گردشگری کشور در سالن رودکی برج میلاد برگزار می‌شود.
دبیر جشنواره هفته فرهنگی استان سمنان از تمامی هم استانی‌ها و علاقمندان به فرهنگ و هنر استان، برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 780383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =