محمد دانایی اظهار کرد: مؤسسه خیریه مهرآرا شمال در راستای نگهداری شبانه روزی از دختران بی سرپرست و توانمند سازی زنان سرپرست خانوار از سال 1392 با مجوز از اداره کل بهزیستی استان مازندران با شماره ثبت 637 در شهرستان بابل در حال فعالیت است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین مدیر موسسه خیریه مهرآرا شمال  در گفت‌و گو با خبرنگار ما در شهرستان بابل، با اشاره به اینکه مؤسسه مهرآرا شمال هیأت امنایی اداره می‌شود، افزود: توزیع سبد کالا، بیمه عمر کودکان تحت پوشش، امكان سنجي واشتغالزایی زنان سرپرست خانوار، در راستاي توانمند سازی و مناسب سازی منزل مددجویان و ... از جمله خدماتی است که این مؤسسه با حمایت خیرين نیک اندیش برای رفع بخشی از نیازهای این قشر آسیب دیده جامعه ارائه می‌دهد.
مدیر مؤسسه خیریه مهرآرا شمال بابل اخذ مجوز جهت انتشار نشریه با گستره استانی را از دیگر خدمات ارزنده این موسسه برشمرد و تصریح کرد: یکی از عمده‌ترین مشکلاتی که در حال حاضر در جامع هدف نهادهای حمایتی شاهدیم، عدم اطلاع از روش صحيح زندگی به سبب فقدان نگرش، باورهاي درست و حس مسئولیت پذیری در جامعه است که زندگی فرد و خانواده را دچار مخاطره می‌کند.
دانایی هدف مؤسسه از انتشار نشریه را روشن كردن افکار عمومی از روند کاری مجموعه، تبادل اطلاعات و ارائه شیوه درست زندگی به كمك صاحبان منصب و متخصصان در زمینه‎های مرتبط و بیان راهکارهای علمی جهت بهبود روند زندگی افراد و همچنین پرکردن اوقات فراغت برای همشهريان و هم استاني‌ها برشمرد.
این مسئوول با اشاره به اینکه محتوی این نشریه بومی و استانی بوده و رايگان در اختيار شهروندان قرار می‌گیرد، گفت: از همکاری دوستداران خيريه در حوزه فرهنگ و رسانه كه هزینه‌های جاری نشریه را متقبل شدند تقدیر می‌کنم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =