کاشیما زودتر از پرسپولیس به تهران می رسد!

مدیران باشگاه کاشیما قصد دارند با یک پرواز مستقیم از توکیو به تهران حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاشیما روز شنبه با پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد و طبق تقویمی که از سوی جی لیگ در اختیارشان قرار داده شده، باید سه شنبه (پس فردا) مقابل کاشیوا ریسول در لیگ داخلی ژاپن به میدان بروند.
بعد از این دیدار، کاشیمایی‌ها مستقیما قرار است با چارتر از شهر توکیو پایخت ژاپن راهی تهران شوند. این در حالی است که سرخپوشان تهرانی فردا به دبی امارات می‌رسند و سپس تا چهارشنبه در باشگاه ایرانیان دو جلسه تمرین خواهند داشت. روز چهارشنبه نیز به تهران برمی گردند که با این حساب، احتمالا کاشیمایی‌ها زودتر از پرسپولیسِ میزبان در فینال برگشت راهی تهران خواهند شد.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 822347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس ۹۷ IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    85 64
    نکته جالبش اینکه کاشیما چهارشنبه قبل بازی داشته شنبه با پرسپولیس سه شنبه هم بازی داره.ولی اینجا بازی باشگاهی یه تیم خاص رو در حد ملی بالا میبرند و همه کاری براش میکنن بعد توقع دارن هوادار تیمهای دیگه از باختش خوشحال نشوند
    • فرخ IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
      2 1
      دمت گرم گل گفتی
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
      0 0
      ای بابا کاش تیمشون تو جام حذفی حذف نمیشد من که شخصا اگر استقلال بجای پرسپولیس الان تو فینال بود حمایت میکردم و از قهرمانیش خوشحال میشدم
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
      1 0
      استاد معنی پرواز چارتر رو می فهمی؟ قبل از نطق کمی فکر کن. برای تدریس لازمت میشه.
    • امین IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
      1 0
      بله.برای کاشیما در حد تیم ملیشون پرواز مستقیم اوکی میکنند!!!!
    • NL ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
      2 1
      این تیم هیچوقت نماینده کشور ما نبوده در آسیا . برای همین هرگز هم مقام نیاورده . امسال هم با چاشنی شانس و روی اتفاق عربها را برد و رفت فینال . در غیاب الاتحادی ها و الهلالی ها . هر ساله هم با مافیاگری رفته به آسیا و همیشه هم سرافکنده به ایران برگشت داده شده . نان بازوی خودت را بخوری 4 بار می روی فینال و دو بارش هم قهرمان می شوی .
    • RO ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
      1 0
      فکر کنم منظورت از تیم خاص استقلال باشه چون امسال اولین بار برای بازی اسیایی استقلال بازی داخلیش رو تعطیل کردن مگه نه؟
  • علی IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    2 2
    اگر قرار بود سه شنبه پرسپولیس بازی کنه، عالم و آدم را به دشمنی با پرسپولیس متهم می کردند. ولی تیم کاشیما سه شنبه در لیگ ژاپن بازی میکنه و شنبه در تهران مقابل پرسپولیس به میدان می ره. سه روز قبل از بازی رفت در لیگ ژاپن بازی کردند. اما در کشور ما، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هوای پرسپولیس را دارند و سازمان لیگ مطابق نظر آقای برانکو بازی های آنها را برنامه ریزی میکنه، شاهد مدعا هم بازی با نود ارومیه. جالبه که بازهم تیم پرسپولیس از همه طلبکاره و عده ای را دشمن خود می پندارد و توهم توطه در سر دارند. یکی نیست به اینا بگه، رقابت با دشمنی و توطه فرق میکنه.