اولین جشنواره و نمایشگاه اقوام ایرانی و توانمندی های گردشگری کردستان برگزار می شود

اولین جشنواره و نمایشگاه اقوام ایرانی و توانمندی های گردشگری استان کردستان به همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همراهی بخش خصوصی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی سنندج برگزار می شود.

 به گزارش خبرآنلاین ،سید محسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به برنامه های این اداره کل در خصوص معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری و توسعه گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان گفت: بخش خصوصی همراه و بازوی توانمند دولت در رونق کسب و کار و اشتغال است.
وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته معرفی استان کردستان در حوزه گردشگری و جذب سرمایه گذاران و نیز تسهیل فعالیت آنان، یکی از اولویت های اداره کل میراث فرهنگی قرار گرفته است.
علوی گفت: در این راستا اولین جشنواره و نمایشگاه  اقوام ایرانی وتوانمندی های گردشگری استان کردستان به همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همراهی بخش خصوصی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کردستان از ۲۷ آبان الی ۴ آذر ماه برگزار خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان بیان کرد: این نمایشگاه شامل بخشهای ملزومات سفر، اجرای نمایش و موسیقی اقوام، هتلداری و صنایع وابسته، بوم گردی، گردشگری زیارتی، آژانس های مسافرتی، طبیعت گردی، سیاه چادرهای عشایری و سوغات استانها است و همچنین بخشی نیز به اجرای رقص آیینی اقوام مختلف ایرانی و برنامه های متنوع فرهنگی وهنری اختصاص خواهد یافت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 824312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =