برندینگ محله‌ای نسخه‌ای علاج‌بخش برای رونق گردشگری شهری در اهواز

در یک روز خوش آب و هوا در یک جمعه پاکِ پاییزی به اتفاق تعدای از دوستان گشتی را در اهواز قدیم محله عامری داشتیم.  

به گزارش خبرآنلاین: خانه های قدیمی، کوچه های باریک و تودرتو که نسل ما را به یاد کوچه های انیمیشن علی بابا و سندباد می اندازد، جاذبه هایی است که توصیه می شود هر گردشگر در سفرش به اهواز این محله را در برنامه بازدید خودش قرار دهد.

پس از گذر از کوچه های تنگ و باریک عامری به مسجد شیخ نبهان اول کنارِ جاده ساحلی شرقی (عامری) میرسیم و از آنجا به سمت خیابان خرمکوشک حرکت می کنیم.

رستورانهای سنتی کنارهم با ظاهری سنتی و برگرفته از تاریخ ساکنان شهر به محلی برای دورهمی جوانان و خانواده هایی تبدیل شده که تنشهای یک هفته کاری را در همنشینی با دوستان و آشنایان از یاد می برند.

در ابتدای خیابان خرمکوشک روبروی رستوران مدرن رویال پارک، در ساحل رودخانه کارون به معاون گردشگری استان خوزستان برخورد می کنیم که ایشان باهدف بازدید از نحوه استقبال مردم از ظرفیتهای عامری به این محله آمده بود.

ایشان در این باره عنوان می کند رونق گردشگری برند محور در محلات متفاوت شهر یکی از برنامه هایی است که ما در گردشگری شهری دنبال می کنیم.

با تبدیل محله لشکرآباد به برندی در مقیاس ملی و حتی فراتر از آن،با عنوان فلافل هم اکنون محله عامری هم با برندهای متفاوتی که در قهوه درحال دارد و استقبال بی نظیر همشهریان و گردشگران ورودی از این موضوع در حال تبدیل شدن به یک برند محله ای با موضوع قهوه است.

پیمان نبهانی همچنین توضیح می دهد که قهوه با برندهای متفاوتی و روشهای مختلف در پخت و سرو، جذابیت فراوان و علاقمندان بسیاری دارد که حاضرند برای نوشیدن یک فنجان قهوه با پخت عربی یا یک فنجان اسپرسو به محله عامری تردد کنند.

قطعا تردد افراد به این محله علاوه بر شناسایی محله تاریخی عامری به عامه مردم امکان را برای تشویق سرمایه گذاری در این منطقه فراهم می کند.

در ادامه نبهانی گفت برند محله ای خرما در کوت عبدالله از دیگر برنامه های گردشگری ما در زمینه رونق برندینگ محله ای در شهر اهواز با هدف ارتقای گردشگری شهری  است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 826243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =