از هواداران عاشق‌پیشه محمدرضا گلزار تا اختلاف با نوید محمدزاده/ آن‌چه حمید گودرزی در «فرمول یک» گفت

حمید گودرزی با حضور در برنامه «فرمول یک» با اجرای علی ضیا، درباره حواشی مسابقه «پنج ستاره»، رقابت و قیاس او با محمدرضا گلزار و مشکل‌اش با نوید محمدزاده صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدعلی ضیا، شنبه سوم آذر در برنامه «فرمول یک» میزبان حمید گودرزی مجری و بازیگر بود که این روزها با برنامه «پنج ستاره» مهمان خانه‌های مردم است.

حمید گودرزی، بازیگر و مجری در ابتدا گفت: «به خاطر عدم مدیریت ترافیک شهری تاسف می‌خورم. فکر می کنم ترافیک علمی دارد که باید آن را یاد بگیریم. اینکه من از خانه‌ام تا تلویزیون که پنج دقیقه فاصله است، یک ساعت و نیم در راه باشم حال و هوای خوبی برایم نمی‌گذارد.»

او افزود: «ای کاش خودمان به خودمان رحم کنیم. کارخانجات عزیز در نظر داشته باشند تهران پارکینگ شما نیست. به ما رحم بکنید، به خودتان رحم بکنید. ما اینقدر ماشین نیاز نداریم. مردم هم اگر سه تا پراید خریده‌اند چهارمی را ثبت نام نکنند! امیدوارم مسئله ترافیک که به شدت اعصاب مردم را مستهلک می‌کند، حل کنیم.»

ماجرای حضور دوست کارگردان «پنج ستاره» در برنامه چه بود؟

مجری مسابقه «پنج ستاره» درباره برخی حواشی برنامه‌اش مبنی بر حضور دوست و فامیل در مسابقه برای اینکه او به راحتی با آن‌ها شوخی کند، توضیح داد: «من دوست ندارم شوخی کنم خودت اجرا کرده‌ای و من در ابتدای امر اجرا هستم. این برنامه‌ها کارگردان دارد و مدام در گوشی به من می‌گویند شوخی کن یا نکن. آن فردی هم که به برنامه آمد از دوستان من نبود و از دوستان کارگردان بود که شرکت کرد و سوال سوم هم باخت. اگر می‌خواستیم پارتی بازی کنیم در سازمان شرایط آن وجود ندارد و نمی‌گذارند کسی ناعادلانه برنده شود. گاهی اوقات دوست و رفقا می‌آیند و ما بیشتر با آن‌ها شوخی می‌کنیم.»

گودرزی تاکید کرد: «خدا آقای نوذری را رحمت کند مسابقه او که پخش و پرطرفدار می‌شد به خاطر شوخی‌های کوچک آقای نوذری بود. من بازیگرم و ناخودآگاه اجرایم با بازی توام است اما قصدم از شوخی کردن آزار بیننده یا شرکت کننده نیست و اگر این اتفاق افتاده عذرخواهی می‌کنم.»

محاسبات مالی و دکور برنامه گلزار با ما قابل مقایسه نیست

او درباره مقایسه‌ای که بین مسابقه او با برنامه «برنده باش» محمدرضا گلزار صورت می‌گیرد و اینکه به نظرش کدام یک برنده این قیاس هستند، یادآور شد: «برنده این مقایسه از نظر من تلویزیون است. خوشحالم تلویزیون برنده باشد. متاسفم بعضی جاها می‌شنوم که می‌گویند ما تلویزیون ایران را نمی‌گیریم. ما باید تلاش کنیم این رابطه نزدیک‌تر شود. رضا با شیوه‌ای اجرا می‌کند و تعداد زیادی مخاطب و هوادار و عاشق‌پیشه و ... دارد، محاسبات مالی برنامه‌اش و خرج دکور و... هم قابل مقایسه با برنامه ما نیست. از اینکه برنامه او با برنامه ما که با امکانات خیلی خیلی کمتر روی آنتن می‌رویم مقایسه شود بدم نمی‌آید و خوشحالم تلویزیون برنده می‌شود. اگر این موضوع به تلویزیون کمک کند و حال مردم را بهتر کند چه بهتر از این.»

گودرزی درباره کپی بودن آن مسابقه اظهار کرد: «از نظر من هیچکدام اصلی نیست این مسابقه در ۱۴۰، ۱۵۰ کشور اجرا شده و اسم اصلی‌اش میلیونرشو هست و فیلم دنی بویل به نام «زاغه نشین میلیونر» هم از این مسابقه الهام گرفته شده است. تمام این‌ها کپی هستند. نسخه اصلی‌اش را دوستانی که برترین مسابقات دنیا را آن‌ها بلدند طراحی کنند، طراحی کرده‌اند. بحث من آمریکا نیست، فقط می‌گویم باید به صاحبان علم و فنش احترام بگذاریم کسانی که در عرصه سرگرمی تلاش کرده‌اند. ما هم می بینیم درست است و الگوبرداری می‌کنیم و اشکالی ندارد تا زمانی که خود ما مسابقات جدیدی ابداع کنیم.»

«مسافری از هند» و «بی وفا» را از کارهایم بیشتر دوست دارم

در ادامه، چالش حدس زدن نام فیلم‌های گودرزی با استیکر انجام شد و او عنوان همه فیلم‌ها را درست حدس زد و درباره اینکه به کدام کارش بیشتر علاقه‌مند است گفت: «به لحاظ نوستالژی «مسافری از هند» را بیشتر دوست دارم که اولین کار همه ما بود. قاسم جعفری سریال‌های خوبی ساخت و باید از او تشکر کنم. «بی‌وفا» را هم دوست دارم.»

این بازیگر در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: «در سال هفت، هشت تا فیلم خوب از بین ۱۰۰ تولید کلی ساخته می‌شود. بعضی اوقات شما به خاطر مسائل مالی، دوستی و رفاقت یا جوانی فیلم‌هایی بازی می‌کنی که بعدها پشیمان می‌شوی.»

ماجرای نوید محمدزاده یک سوتفاهم بود

او در پاسخ به اینکه آیا با نوید محمدزاده مشکل دارد، گفت: «خیر ما با هم صحبت کردیم و همه چیز یک سوءتفاهم بود.»

گودرزی در پاسخ به این سوال که پس چه کسی عرق‌گیر می‌پوشد و بازی می‌کند، بیان کرد: «اواخر دهه ۸۰ نوعی از سینما به وجود آمد که در آن ناله، عنصر اصلی و فاقد قهرمان بود. پیش از آن ما جمشید هاشم‌پور و ابوالفضل پورعرب، محمدرضا گلزار، محمدرضا فروتن، حمید گودرزی عاشق پیشه یا بهرام رادان را در آثار سینمایی می‌دیدیم که قهرمان بودند. اما ژانری وارد سینما شد که قهرمان نداشت و شخصیت‌ها منفعل بودند. اغلب محتوایشان ناله بود و درباره مشکلات مردم بود؛ البته همه‌مان هم مشکل داریم و عیبی ندارد این فیلم‌ها باشد اما کمدی و ترسناک و موزیکال هم اگر بلدیم باشد.»

۵۷۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 827637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =