روزهای سرد ستاره‎‌های استقلال در اروپا؛ نورافکن برف بلژیک را می‌بیند؟

دو تن از کلیدی ترین بازیکنان سابق استقلال که به بهانه عملکرد فوق العاده‌شان راهی اروپا شده بودند، نتوانسته اند توانایی هایشان را ثابت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاوه رضایی و امید نورافکن روزهای خوبی را در فوتبال اروپا پشت سر نمی گذارند. کاوه با مصدومیت های پیاپی، فرصت زیادی برای درخشیدن در ترکیب بروژ به دست نمی آورد و امید هم اکثر بازی های شارلوا را از روی نیمکت تماشا می کند. اوضاع کاوه در بروژ، به مراتب بهتر از جانشین ایرانی اش در شارلوا است. چرا که نورافکن در آستانه جدایی از شارلوا قرار دارد. استقلال، توانایی پرداخت رقم جدایی نورافکن را ندارد و به نظر می رسد اگر قرار باشد این هافبک دفاعی به استقلال بازگردد، با قراردادی شش ماه و قرضی راهی تهران شود. اگر این انتقال رخ دهد، استقلال در پایان فصل وضعیت انتقال دائمی نورافکن را بررسی خواهد کرد. مهدی بیات، مدیر عامل ایرانی شارلوا درباره وضعیت نورافکن گفت: "این را می دانیم که چند بازیکن باید از ما خداحافظی کنند. برخی از آن ها به دلیل کم بازی کردن نتوانستند خودشان را نشان دهند، بنابراین طبیعی است که در جدایی آن ها تفکر بیشتری کنیم". 

در آن سوی بلژیک شرایط کاوه رضایی بهتر از نورافکن است، اما شباهت بسیار زیادی به هم وطنش دارد. کاوه که با 5 میلیون یورو به بروژ پیوسته است، بازی های کلیدی بروژ را بدون عملکردی تحسین برانگیز به اتمام می رساند و آن چه او در زمین بازی ارائه می دهد، چیزی پایین تر از انتظارات باشگاه است. هواداران بروژ در شبکه های اجتماعی از پرداخت 5 میلیون یورو برای بازیکنی مثل کاوه رضایی شگفت زده هستند و معتقدند او آن طور که باید در ترکیب تیم بلژیکی به چشم نمی آید. سایت فوتبال نیوز بلژیک در آخرین نظرسنجی خود، نظر کاربران را درباره عملکرد کاوه رضایی این گونه مطرح کرده است: "آیا هنوز به کاوه رضایی اعتقاد دارید؟".

هفتاد درصد از حاضران در این نظرسنجی، کاوه رضایی را گزینه ای نامناسب برای آینده باشگاه بروژ می دانند. با این خرید گران قیمت بروژ هنوز فرصت زیادی برای ثابت کردن خودش دارد، در حالی که امید نورفکن هر روز به پوشیدن دوباره پیراهن آبی های تهران نزدیک تر می شود.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 827942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =