سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور: در دفاع از دولت نباید لکنت زبان داشته باشیم

سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور گفت: در بیان مواضع و دفاع از عملکرد دولت نباید لکنت زبان داشته باشیم.

به گزارش خبرآنلاین از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «بهرام سرمست» در بیست و هشتمین جلسه شورای مشورتی کارکنان وزارت کشور با تاکید بر این که سیاست اخلاقی و اخلاق مدارانه باید وجهه همت همه مسئولان نظام باشد، افزود: ما سعی می کنیم در کنار سیاست های علمی و تخصصی ، نگرش حرفه ای، اخلاق مدارانه و قانونمند نیز به عرصه سیاست داشته باشیم.

وی با بیان این که هیچ مدیری بی نیاز از مشورت با همکاران خود نیست، خاطرنشان کرد: اگر مدیری خود را بی نیاز از مشورت و همفکری بداند این نقطه سقوط وی خواهد بود.

سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور به اهمیت موضوع آموزش اشاره کرد و گفت: در مدل های مدیریتی، فرد قبل از ورود به سیستم، آموزش می بیند و در ضمن خدمت هم مهارت و آموزش را همچنان باید کسب کند.برای انتصابات نیز از مدل ترکیبی استفاده می کنیم که شامل رشته تخصصی و مهارت است که در طول دوره خدمت هم اگر کسی نیاز به آموزش داشته باشد، آموزش ها تکرار می شود.

وی همچنین گفت: تاکنون سه دوره تخصصی آموزشی برای فرمانداران جدیدالانتصاب با همکاری مرکز مطالعات راهبردی و آموزش برگزار شده است.
سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور افزود: از نظر ارتقای درون سازمانی یک حرکت جدی و مدیریت جهادی در دوره وزارت رحمانی فضلی شروع شده است که در ۴۰ سال گذشته وزارت کشور بی سابقه است.

سرمست به انتصابات در مجموعه وزارت کشور اشاره و خاطرنشان کرد: معیارها و ارزش های حاکم بر انتصابات، استفاده از نیروهای متعهد در کنار تخصص بوده است، در واقع تعهد و تخصص دو بالی است که هر مدیر باید ازآن برخوردار باشد. رویکرد علمی، تعهد و پایبندی به ارزش ها و انتساب به خانواده معظم شهداء یک اولویت برای ما بوده است.

سرمست همسویی با سیاست های دولت را یک معیار مهم در حوزه سیاسی دانست و گفت: هیچ کشور و نظام سیاسی نمی تواند بپذیرد که یک دولت با برنامه هایی به سرکار بیاید، اما نمایندگان عالی دولت مخالف برنامه های دولت باشند؛ در بیان مواضع و دفاع از عملکرد دولت نباید لکنت زبان داشته باشیم. پیشرفت پلکانی یا تجربه توأم با دانش باعث می شود افراد وقتی که پله پله مراحل تکامل را طی می کنند، از نظر خروجی و بهره وری عملکرد بهتری داشته باشند.

۲۱۴۲۱۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 828226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =