محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور کشورمان در جریان دور سوم سفر استانی خود به استان گلستان، مورد استقبال صمیمی و پرشور مردم این استان قرار گرفت.

احمدی نژاد

کد مطلب 97942

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسلمان US ۲۲:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۳
    0 0
    سلام آیا این مسافرتهای استانی خدا وکیلی هزینه اش چند صد برابر است مگر رئیس جمهور های قبلی هر روز راه می افتادند شهر به شهر می گشتند توی این گرونی و بد بختی این چه هزینه ای که روی دوش ما مردم بد بخت میزارن
  • reza IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۴
    0 0
    بنظرم این سفرها حرکت جالبی هستن رییس جمهوری که درد مردم رو از نزدیک لمس نکنه فقط بدرد لای جرز دیوار می خوره...
  • tasnim IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۴
    0 0
    دوست مسلمان من وقتی یکی از نزدیکان همین سران فتنه در زمان مسئولیت خود به بازدید از شهری رفته بود دستور دادند شهر ها و روستاهای مسیر را هم با هزینه دولت تزئین کنند ولی وقتی احمدی نژاد به استان ما آمد اول بخشنامه اش آمد که مدیر کل هر اداره ای که پارچه ی خوش آمد بنویسد از کار برکنار خواهد شد.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین