نماینده مردم تهران با بیان اینکه دولت باید در زمینه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها نظر صاحبنظران را جلب کند، گفت: مردم در این دوره نباید بیشتر از نیاز خرید کنند.

اسدالله بادامچیان  در بیان توصیه های خود به مردم و دولت در اجرای هدفمند کردن یارانه ها به مهر، گفت: دولت باید بداند که اقدام مهمی را انجام می دهد و در این زمینه باید از سعه صدر کافی برخوردار باشد و با حوصله دیدگاه ها و مطالب مختلف را بشنود.

 وی تاکید کرد: دولت باید در زمینه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها اطلاع رسانی دقیق داشته باشد و شیوه اجرا را به گونه ای اعمال کند که کمترین فشار به مردم وارد شود و در صورت تحمیل فشارهای اضافه به جامعه به سرعت برای آن راهکاری در نظر بگیرد.

 وی همچنین با اشاره به اینکه از زمان اعلام اجرای قانون هدفمندی یارانه ها مردم دچار نگرانی های ناشی از تورم شدند، افزود: این موضوع طبیعی است. مردم باید به مسئولان اعتماد کنند و با توجه به اعلام رئیس جمهور به گونه ای عمل کنند که مواد و وسایلی که نیاز ندارند اکنون خریداری نکنند و تنها در حد نیاز خود اقلام و کالاها را بخرند تا فشار مضاعفی بر آنان وارد نشود.

 قائم مقام حزب موتلفه اسلامی افزود: مردم همچنین باید افراد گرانفروش را معرفی کنند و تحت تاثیر برخی از فروشندگان مواد و کالاها قرار نگیرند و بیش از حد خرید نکنند. البته دولت در زمینه اطلاع رسانی باید در زمان اجرا تمامی ابعاد برنامه را برای مردم روشن کند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =