مصطفی کواکبیان برای سومین بار در صحن علنی مجلس، خواستار ارائه گزارشی از سوی دولت درباره نحوه اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‎ها به مجلس در جلسه‏ای غیرعلنی شد و رئیس مجلس نیز آن را تایید کرد.

به گزارش خبرآنلاین، نماینده سمنان که طی یک ماه گذشته دوبار از عدم اطلاع رسانی دولت به مجلس درباره نحوه اجرای هدفمند کردن یارانه‏ها گلایه کرده بود، امروز هم در قالب تذکری اظهار داشت: نه تنها مردم که ما نمایندگان هم از برنامه‎های دولت برای اجرای این قانون بی‎اطلاعیم.

وی با بیان اینکه تاکنون بارها خواستار اطلاع رسانی دولت به مجلس در مورد چگونگی اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‎ها شده‎ایم گفت: در نشست اخیر دولتی‎ها با کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی هم اطلاعات لازم به نمایندگان داده نشد. با توجه به تناقضاتی که در برخی اطلاع رسانی‎ها نسبت به این موضوع وجود دارد، لازم است هر چه سریعتر نشستی میان مسئولان دولت و نمایندگان در مورد این موضوع برگزار شود.

لاریجانی در پاسخ به این تذکر با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون ویژه بررسی طرح تحول اقتصادی، با اشاره سر به مصباحی مقدم گفت: به گفته ایشان م گویا در این جلسه اطلاع درستی داده نشده است. از این رو در هیات رئیسه این موضوع را بررسی می‏کنیم تا دولت به نحوی مجلس را در جریان تصمیمات اجرایی کردن هدفمند کردن یارانه‎ها قرار دهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 104903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =