مسابقه اُپن گلف با حضور گلفرهای سه استان کشور در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مسابقه اپن گلف با حضور ۲۷ گلف باز از سه استان آذربایجان‌شرقی، تهران و آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار شد.

در این مسابقه که در دو بخش آقایان و بانوان و با رعایت کامل پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد، در بخش آقایان، اسماعیل فریدونی از تهران به عنوان قهرمانی دست یافت و حامد دعوتی از آذربایجان‌شرقی و سجاد بیرامی به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

در بخش بانوان نیز، میترا معزز از آذربایجان‌غربی مقام اول را کسب کرد و شادی نقی‌زاده دیگر گلف باز آذربایجان‌غربی به عنوان دوم رسید و مقام سوم مشترک به شبنم علیزاده از آذربایجان‌غربی و گیتی علیزاده از آذربایجان‌شرقی رسید.

سید ریاس‌الدین برزنجی رئیس هیات گلف آذربایجان‌غربی در حاشیه مسابقات گفت: برنامه‌ریزی هیات آذربایجان‌غربی گسترش این رشته است و بنا داریم با همراهی استان‌های شمال‌غرب کشور و سایر استان‌ها مسابقات مختلف گلف را برنامه‌ریزی کنیم.
برزنجی با اشاره به در پیش بودن مسابقات کشوری افزود: هیات گلف برای ایجاد انگیزه از گلف بازان استان هدایای ویژه‌ای در نظر گرفته ضمن اینکه رسیدن به سکوهای نخست کشوری با توجه به وجود گلف بازان و علاقمندان به این رشته یکی از اهداف اصلی هیات گلف آذربایجان‌غربی است.

در پایان به نفرات برتر مسابقات، لوح و جوایز نقدی از طرف هیئت گلف استان آذربایجان‌غربی اهدا شد و همچنین پورشادلو رییس هیات گلف آذربایجان‌شرقی و مهدی باغبان یکی از گلف‌بازهای با سابقه تبریزی به رسم یاد بود هدایای نفیسی به هیات گلف آذربایجان‌غربی اهدا کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =