وزیر جهاد کشاورزی جمعه ۲۳ تیرماه در حاشیه سفر به گیلان گفت: هر گونه تصمیم در خصوص واردات و صادرات مشروط به منافع تولید و تولید کننده خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین گیلان محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی که اولین سفر استانی خود را از استان گلستان آغاز کرده بود، پس از استان مازندران وارد استان گیلان شد و در بدو ورود از ایستگاه تحقیقاتی تاس ماهیان گیلان بازدید کرد.

برای توسعه فن پرورش ماهیان خاویاری و ایجاد سایت آموزشی تحقیقاتی و ترویجی ایستگاه تحقیقات کاربردی پرورش تاسماهیان در کیلومتر ۱۵ جاده شهرستان رودسر به چابکسر در صیدگاه شهید عیسی پور احداث شده است.

در حال حاضر این سایت مجهز به ۱۱ دستگاه حوض بتنی با قطر ۶ و ۱۰ متر، بتن ریزی سکوی نصب ۶۰ دستگاه وان فایبرگلاس، اسکله دریای به طول ۱۵۰ متر جهت انتقال آب از دریا به ساحل و دو دستگاه الکتروپمپ ۵.۷ کیلووات برای انتقال آب دریا از عمق ۵.۲ متر به ساحل، الکترموتور دمنده هوا برای هوادهی و تامین اکسیژن مورد نیاز آب و برق سه فاز است.

محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در سفر یک روزه به استان گیلان و در جمع خبرنگاران این استان، گفت: صیادی و آبزی‌پروری در کشور یکی از استعدادهای بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاری و اشتغال بوده که مورد توجه وزارت جهاد کشاورزی است.

وی ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی، مردم بتوانند از این ظرفیت بهتر استفاده کنند و این مهم در وضعیت اقتصادی صیادان و کشور تاثیر داشته باشد.

نیکبخت تصریح کرد: تصمیمی نخواهیم گرفت که تاثیر منفی در تولید و زندگی تولیدکننده داشته باشد.

وی ادامه داد: بررسی‌های لازم در زمینه واردات و صادرات انجام می‌شود تا اینگونه تصمیمات به نفع تولید و تولیدکننده باشد

۴۶

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =