شهردار آستارا گفت: رها کردن فاضلاب های خانگی در معابر شهری و کوچه ها تخلف بوده و متخلفین به دستگاه قضایی ارجاع داده می شوند.

میثم الوان پور در گفت وگو با خبرآنلاین گیلان ازآستارا با بیان اینکه رها کردن فاضلاب های خانگی به معابر شهری توسط برخی از مالکان ساختمان ها در شهر آستارا نوعی تهدید بهداشت عمومی تلقی می شود، اظهار کرد: متخلفانی که با رها نمودن فاضلاب خانگی خود در معابر عمومی باعث به خطر افتادن سلامتی مردم و همسایگان شوند را به مراجع قانونی معرفی می کنیم.

وی افزود: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار، شهرداری با جدیت ورود می کند و برای منازلی که فاضلاب خانگی خود را به داخل معابر و کوچه ها رهاسازی می‌کنند و تهدیدی برای رفاه عمومی و بهداشت منطقه هستند، از سوی شهرداری آستارا تذکرات و اخطارهای لازم کتبی به اهالی و مالکان ساختمان ها صادر می شود.

شهردار آستارا با بیان اینکه در صورت عدم تمکین مالک ساختمان بلافاصله و در سریع‌ترین زمان ممکن فرد یا افراد خاطی به دستگاه قضایی ارجاع داده می‌شود، عنوان کرد: خوشبختانه دستگاه قضایی در این زمینه همکاری لازم را با شهرداری آستارا داشته است و در سریع‌ترین زمان ممکن رای را صادر می‌کند.

الوان پور با اشاره به مواردی در این زمینه که تخلف محسوب شده و رای محکومیت نیز توسط دستگاه قضایی برای متخلفان صادر شده است، گفت: امیدواریم که همشهریان ما مراعات حال دیگر همشهریان خود را در این زمینه داشته و به قوانین عمومی احترام بگذارند.

وی در ادامه از لایروبی رودخانه داخل شهر آستارا در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: بعد از سال ها شهرداری آستارا قراردادی را اخیرا با پیمانکار واجد شرایط منعقد کرده است تا در سریع ترین زمان ممکن و در همین تابستان امسال لایروبی رودخانه داخل شهر آستارا انجام شود و در فصل پاییز امسال مشکلاتی نداشته باشیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =