مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری در لنگرود فراهم است.

در آستانه فرا رسیدن ایام تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی، موج انتخابات در حوره انتخابیه لنگرود اوج گرفته، تب و تاب بی‌سابقه‌ای در جلسات خانگی و گعده‌های انتخاباتی شهرستان راه‌افتاده و به عبارتی بازار انتخابات در لنگرود داغ است.

پیش‌بینی‌ها و فعالیت نامزدها نشان از برگزاری انتخابات با مشارکت بالا در این حوزه انتخابیه دارد و در این بین شور و شوق رای اولی‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت.

محمدرضا جلالی درگفت‌وگو با خبرنگارخبرآنلاین گیلان در خصوص حال و هوای انتخاباتی شهرستان لنگرود اظهار کرد: به حمدالله با هم افزایی که بین اعضای هیات اجرایی و نظارت شهرستان با معتمدین و اصحاب رسانه وجود دارد، سعی کردیم فضایی فراهم شود تا مردم علاوه‌بر نزدیکان خودشان، مشارکت بقیه را هم رقم بزنند.

وی افزود: در حوزه انتخابیه لنگرود بیش از ۴۲۰۰ رای اولی داریم و ۱۵۸ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است، شواهد و گزارش‌های دریافتی از بخش‌ها و روستاها، بیانگر شور در جریان افتادن انتخابات است.

جلالی با بیان اینکه ۳۰۰۰ عوامل اجرایی فرآیند انتخابات در شهرستان لنگرود را مدیریت می‌کنند، گفت: همه زمینه‌های لازم برای حضور بدون دغدغه مردم در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری فراهم است. اهتمام مجریان بر این است که شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی در این شهرستان باشیم و خوشبختانه بستر لازم برای تحقق این امر مهم فراهم است.

وی حضور مردم در انتخابات را ضامن حفظ جمهوریت و مقبولیت نظام دانست و گفت: هر قدر حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد به همان میزان بر مقبولیت و اقتدار نظام افزوده خواهد شد.

فرماندار لنگرود مهمترین مشخصه نظام جمهوری اسلامی را تحقق مردم سالاری و نقش آفرینی مردم در حق تعیین سرنوشتشان ذکر کرد و افزود: باید از ظرفیت عظیم حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی برای پیشرفت و بالندگی کشور استفاده کنیم.

جلالی همچنین بر لزوم تلاش بیشتر در راستای تعمیق و گسترش مردم سالاری برای پایداری و استواری کشور تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مجریان انتخابات حق اعمال نظر شخصی را ندارند، تصریح کرد: امانتداری رسالت بزرگی است که به درستی باید به آن عمل کرده و لذا حق جانبداری از کاندیدای خاص را نداریم.

به گفته فرماندار لنگرود، انتخابات یک تکلیف و حق قانونی است و ضمن امتناع از اعمال حب و بغض نباید در راستای تضییع حقوق دیگران قدمی برداریم.

جلالی با بیان اینکه دشمن با بهره گیری از رسانه های قدرتمند و وسیع خویش به دنبال القای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی با هدف کاهش مشارکت در انتخابات است، خاطرنشان کرد: ما مجریان انتخابات، با توکل به خدا و رعایت قوانین و مقررات باید تلاش کنیم با برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی پر شور با حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای، ضمن تشکیل مجلسی قدرتمند، دشمن مکار را همانند چهل و پنج سال گذشته مایوس کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =