مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گیلان از آغاز ثبت‌نام بیمه رایگان مادران غیر شاغل مناطق روستایی و عشایری خبر داد و گفت: مشمولین این طرح می‌توانند برای پیش ثبت‌نام به سایت صندوق و یا کارگزاری‌ها مراجعه کنند.

به گزارش خبرآنلاین گیلان یزدان شعبانی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگارما از آغاز ثبت‌نام بیمه رایگان مادران غیر شاغل مناطق روستایی و عشایری خبر داد و اظهار کرد: مرحله نخست ثبت‌نام بیمه رایگان مادران غیر شاغل دارای سه فرزند و بیشتر ساکن در مناطق روستایی و عشایری در استان گیلان آغازشده و تا ۳۰ فروردین امسال ادامه دارد.

به گفته وی، مادرانی که فرزند سوم و بالاتر آنان بعد از اول فروردین ۱۳۹۶ متولدشده باشد می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر یا کارگزاران صندوق برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان با اشاره به فرایند تکمیل ثبت‌نام مادران غیر شاغل روستایی و عشایر مشمول این قانون نیز گفت: فرآیند تکمیل ثبت‌نام متقاضیان مشمول این قانون پس از اخذ استعلام از سازمان ثبت‌احوال و تأیید استعلام سایر صندوق‌ها مبنی بر عدم بیمه‌پردازی و مستمری‌بگیر بودن متقاضی، نهایی می‌شود.

شعبانی با بیان اینکه بیمه مادران غیر شاغل مناطق روستایی و عشایری خدمتی ویژه از دولت مردمی سیزدهم است، گفت: اولویت تکمیل ثبت‌نام مشمولین این طرح با مادرانی است که منطبق بر فراخوان، شرایط لازم را احراز و زودتر نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده باشند.

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =