خاطرات یکی از بازیکنان تیم ملی شنیدنی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرتضی فنونی زاده بازیکن اسبق تیم ملی فاش می‌کند در دهه 60 بازیکنان تیم ملی برای درآمدزایی و حل مشکلات مالی‌شان، در زمان سفرهای خارجی کالا وارد کشور می‌کردند. او در تازه ترین گفت‌وگوی خود توضیح داده: «آن موقع پول نبود. هر سفر تیم ملی که می‌شد، اکثر بچه‌ها یکسری چیزهایی که در ایران نبود را در چمدان یا ساک می‌گذاشتند و به ایران می‌آورند. یعنی اینطوری بود که ما یک مدت با آن پول زندگی را می گذراندیم تا سفر بعدی برسد و دوباره پول در بیاوریم!»
او در پاسخ به این سوال که بیشتر چه چیزهایی را وارد می‌کردید و آیا مربیان تیم ملی از این موضوع خبر داشتند، گفت: «بله. مربیان که خبر داشتند ولی چیزی نمی‌گفتند. البسه یا قطعات ویدئو را به ایران می‌آوردیم. آن موقع این قطعات در ایران نبود و پول نسبتا خوبی از فروش آنها در می‌آوردیم.»

251 251

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۰
    0 0
    خوب الان هم گوشی آیفون و سامسونگ پرچم دار میارن بیشتر پول در میارن
  • Mo IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۰
    0 0
    فساد در کشور سیستمی نیست!!!! بازیکن تیم ملی قاچاق می‌کرده !! عجب !!!
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۰
    0 0
    ویدئو کلا ممنوع بود