شاهکار جدید از خواهران منصوریان؛ عاجز از نوشتن یک پیام تبریک ساده!

ظاهرا سواد در نزد خواهران منصوریان حکم کیمیا را دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خواهران منصوریان از آن دست افرادی هستند که هر وقت شاهکار می زنند، همه فکر می کنند که بدتر از این دیگر نمی شود اما آنها دوباره ما را سورپرایز می کنند و ثابت می کنند که با منصوریان ها بد بودن نقطه پایانی ندارد و همیشه بدتر وجود دارد!

بعد از شاهکار هفته گذشته خواهران منصوریان که به فدراسیون ووشو حمله ور شده و بعد از شکستن در اتاق رئیس، میز، تابلوها، دوربین مدار بسته و... و فحاشی و ضرب و شتم پرسنل اقدام به خودزنی کردند(طبق بیانیه فدراسیون)، حالا شکل دیگری از شاهکار آنها را شاهد هستیم. شاهکاری که ثابت می کند سواد در نزد خواهران منصوریان حکم کیمیایی را دارد که آنها هرگز به آن نمی رسند!

شهربانو منصوریان بعد از حرف هایی که هفته گذشته در فدراسیون به کار برد، برای یک تبریک عروسی برادرش در استوری اینستاگرام به اندازه ای با واژه ها و سواد بیگانه است که مجبور شده از هوش مصنوعی کمک بگیرد و جالب اینکه سوتی بدی داده و پیام هوش مصنوعی را هم همراه پیام تبریک استوری کرده!

این سرنوشت قهرمانی است که حتی از نوشتن یک خط پیام تبریک ساده عاجز است و با این سطح از سواد داعیه حضور در سیاست و شورای شهر را هم دارد!

شاهکار جدید از خواهران منصوریان؛ عاجز از نوشتن یک پیام تبریک ساده!

253 258

کد مطلب 2232752

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 44
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 100
  • صالحه IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
    ایشون ورزشکاران زیاد نیاز به سواد ندارن مسوولان رو بخاطر بیسوادی مواخذه کنید لطفا
    • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
      40 7
      واقعا، !!!چقدر تو مثل خواهران منصوری باسواد هستی، به سواد اهمیت میدی
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
      42 5
      بله درسته ورزشکارن و در عرصه ورزش خیلی سواد مهم نیست بیشتر توانایی شخص برای اون ورزش وهنر مهمه تا وقتی نخوای با این سطح از سواد وارد سیاست بشی..ابشون میخوان در شورای شهر حضور داشته باشن رو سایت گفتن.ولی متاسفانه تو ایران ورزشکارامون با این سطح سواد خیلی درمورد سیاست نظر میدن
    • امیرخان US ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
      0 0
      یاوه نگو
  • خانم IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
    بنده ی خدا چکارشون دارید ؟ دارن زندگی می‌کنند مثل همه ی ما .... سخته و راحت ، تلخ و شیرین مهم اینه هم وطن هستیم
  • مهدی موسوی IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
    34 4
    نگاه زندگی ما کن تو رو خدا ای خدا شکرت
  • محمد IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
    40 14
    خدا که ادم رسوا کنه
  • ناشناس IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
    سلام من خواهرهای منصوری راخیلی خیلی دوست میدارم چون مثل خودمون زحمتکشیدن قدرهمه چیزشون هم میدونن درهمه حال هرجاهستندموفق باشن
    • چت جی پی تی هسدم IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
      44 12
      شهربانو خودتی؟ این متن رو هم با هوش مصنوعی ساختی؟ اگر از متن فعلی رضایت نداری میتونم متن تأثیرگذار و با کمی مظلوم نمایی و عوام فریبی آماده کنم. انجام بدم؟😆
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
      20 9
      سلام شما هم که ظاهراً مثل اونا بیسوادی. لطفاً یکم رو نگارشت کار کن
    • پرویز IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
      46 5
      زحمات شون قابل ستایشه.ولی نوع رفتار ایشان و مبینا نعمت زاده و بسیاری ورزشکار دیگه نشان از یه واقعیت تلخ داره.اینکه ما مردم با افراط در بزرگ کردن آدم‌های بی طرفیت اینچنینی ، نقش غیر قابل انکاری در حس خود بزرگ بینی ورزشکاران مون داریم. کاش این مرض جامعه مون درمان میشد.
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    25 11
    در سطح همون جدیدی، رضا زاده، دبیر و ساعی هستن.
  • اکبر حیدری IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    28 18
    سلام،خواهران منصوریان قهرمانان ملی ما هستن و سالها برای کشور افتخار آفریدن چون ما اطلاعی از چگونگی قضیه نداریم لطفاً آنها را نا عادلانه قضاوت نکنید آنها در آسیا و جهان چهره های شناخته شده ای هستند کمی صبر کنید تا اصل ماجرا روشن شود.
    • امیرخان US ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
      0 0
      اقای حیدری اون که خبر نداره ظاهرا شمایی ، الان تابستونه ولی سر شما هنوز تو برفه ، خواهران منصوریان چنان رسوایی های درست کردن که بیخبر خوندن دیکران اهانتی بخودت محسوب میشه
  • کرلک IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    26 6
    خواهران منصوریان هم مثل اون جناب دکتر،پروفسور،مهندس،بیرانوندگذشته خودشون فراموش کرده بودن وچنان استوری میذاشتن ازریزودرشت زندگیشون کاملایادشون رفته بودازکجابه کجارسیدن آخه آدم چقدمغروروفخرفروش باشه
  • مهدی IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    3 2
    توصیه میکنم خاطرات جناب آقای حجته السلام علی اکبر رفسنجانی هاشمی را بخونید
  • زهره IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    31 12
    حالا اینقدر به دنبال آتو گرفتن از این خواهران نباشید . اگه قدر افتخارات این خواهران رو نمی‌دونید لااقل لگد مالشون نکنید . بیایید کمی انصاف داشته باشیم
  • احسان US ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    19 13
    لات بازی دو تا خواهر که زمانی تو تلویزیون با عجز و لابه سعی در شناساندن خودشون داشتن یادمون نمیره
  • بی نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    29 8
    حالا شما و مسئولان گرامی به باسوادی خودتون ببخشید حالا تو مملکت ما همه چی آرومه و من چقدر خوشبختم .اینا شدن وصله ناباب برا شما
  • طاهر IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    12 8
    لطفا اینقدر مته به خشخاش نذارید
  • حسن IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    23 6
    چرا کادر پیام هوش مصنوعی از کادر پیام اصلی بزرگتره با کمی دقت میشه فهمید که پیام پایین بعداً اضافه شده
  • علیشاه حیدری IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    14 11
    الان در همه مکانهای فدراسیون ووشو برای هر فعل یا ترک فعل که در کتاب قانون آمده باشد، دوربین نظارتی هست،پروسه ای که میشود با نظر مساعد و تفاهم و احقاق حق طرفین در خانواده ورزش حل وفصل نمود چرا باید اینقدر به این مشکل دامن زد و حتی از پیام تبریک خواهر به برادر برای تشکیا نهاد مقدس خانواده ولو با کمک گرفتن از هوش مصنوعی آنرا بر علیه این قهرمانان که از صفر تا صد با ریاضت مضاعف به قهرمانی رسیده اند و برای به اهتزاز در آمدن نام کشور ریاضتها کشیده اند اینگونه هوش مصنوعی را بهانه ای برای خلط مبحث علیه این خواهران قهرمان به کار برد.
  • آرزو IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    19 10
    کلا ما مردم خیلی جالبیم ، خودمون قهرمان سازی میکنیم و خودمون قهرمان را از بالا پایین میکشیم . روزی که این ۳ تا خواهر از دل سختی هایی که مارا میتونه از پا دربیاره ، رشد کردند و افتخار آفرینی کردند ، پرچم ایران را بردند بالا که خوب بودند و قهرمان ، امروز چرا اینقدر شدید شروع کردیم به زدنشون ، کوچیک کردنشون ، مگه چی عوض شده ، افتخارات ورزشبشون را ازشون پس گرفتند ؟! یا نسل ووشو کاری که ساخته بودند ناپدید شده؟! رهاشون کنید، دست از حاشیه سازی بردارید ، بزارید از بازنشستگیشون لذتشون را ببرند
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    17 14
    اینا آدمهای ساده هستن مردم هم دوستشون دارن ادعای داشتن دکترای ادبیات هم نکردن
  • m IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    15 7
    حیف از این دو معجزه ووشو بانوان که اینجا فقط ازبین رفته بی هیچ بهایی جنگیدن و نام ایران را بلند کردن.
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    22 5
    حالا من کاری به شاهکار چند روز قبلشون ندارم ولی اینا کسی نبوده که مفت بده بخورند و راه برن و برن درس بخونن اونم شاید بخونن شاید نخونن که بعضی از اینایی که درس میخونن به زور پارتی قبول میکنن و بالا میرن اینا بند خدا از زحمت کشی اومدن بالا پس شما اون کسی که خودش اومده بالا با کسی که باباش یا کسو کارش با پول و پارتی راهشون رو باز کردن یکی نکنید خواهشن
  • علیشاه حیدری IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    1 2
    چرا کامنت قبلی اعلام نظر بنده که محترمانه ودر چهار چوب قانون جاری مطبوعات میباشدو خیر خواهانه نیز هست اعلام نمی کنید.
  • حسین IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    8 4
    خودتون بادشون کردین ، حالا خرابکاریاشونم خودتون جمع کنین
  • یکتا US ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    2 1
    وای وای وای 😲
  • سیبیل جان فرزند سبیل خان IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
    0 3
    به قول شاعر که می‌فرماید یا شاید می‌فرمودند در غیر اینصورت خواهند فرمود هفت و شیش چند میشه
  • دنیا IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    14 9
    زحمتکش و نون حلال خور هستن سواد اصلا ملاک نمیشه
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    16 4
    من‌هم خواهران منصوریان رو خیلی دوست دارم خیلی زحمت میکشن برای ورزش کشورمون
  • ناشناس IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    11 3
    سواد داشتن یا نداشتنشون مهم نیست برای بقیه ، این دو خواهر از حداقل ارتباطات اجتماعی مناسب برخوردار نیستن
  • اص IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    16 4
    حالا این خانمها خیلی‌ نیازمند سواد نیستند. بسیاری از مدیران و مسئولان مملکت هم از همین درد رنج می برند.
  • رضا IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    10 2
    افرادی مانند خانواده منصوریان را نباید در جامعه الگو قرار داد. اینها به اصطلاح ورزش کننده هستند و بس.توقع زیاد از اینها داشتن اشتباه ست.
  • حمیدرضا IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    5 1
    هردم ازین باغ بری میرسد🤣🤣🤣🤣
  • همرزم هادی IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    5 8
    اصل بد نیکو نگردد چونکه بنیادش بدست
  • امید IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    15 2
    مگه رضا زاده چه سوادی داشت، یا دبیر چه تخصصی داشت که سالهای سال در شورای شهر جا خوش کرده بودن... اینها هم مثل همونها..خودتون ازشون استفاده ابزاری میکنید
  • آزاده IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    6 7
    من که عاشقشونم...ان شاالله همیشه سلامت باشند..تامام
  • علی IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    6 1
    چقدر خوب میشد اینهارو تو ووشو نمیدیدن مردم
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
    4 7
    خداوند نگهدار خانواده منصوریان باشه.حاشیه سازی نفرمایید.وارد بحث سواد نشویم که کشور ایران 80 میلیون پروفسور داره
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 0
    عجب😄
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
    0 0
    توسوادداری پیدا کردی سلامشو بمن برسون ر
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
    2 0
    امیدواریم به سزای کارهاشون برسن

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین