تصویری ترمیم‌شده از خیابان فردوسی، بالاتر از منوچهری را در سال ۱۳۴۷ مشاهده خواهید کرد. (عکس درون متن)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از فرادید، در ادامه تصویری ترمیم‌شده از خیابان فردوسی، بالاتر از منوچهری را در سال ۱۳۴۷ مشاهده خواهید کرد.

عکس|  خیابان فردوسی، بالاتر از منوچهری؛ سال ۱۳۴۷

۲۵۹

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    0 0
    معابر تغییر چندانی نداشته اند همانقدر ابتدایی و ناکارآمد باقیمانده اند
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    1 0
    بالاتر از منوچهری، ابتدای نوفل لوشاتو، طبقه بالای همین ساختمان با معماری سنتی،چلوکبابی حافظ بود یا هست که جمعه ظهر در خلوتی خیابان های این بخش شهر، ترکیب عطر کباب کوبیده اصل تهرونی با هوای مطبوع ناشی از درختان و گل های سفارت انگلیس و روسیه، هوش و حواس هر رهگذری را می‌برد.یادش به خیر زمانی ایتقدر در تهران برف و باران می‌بارید که وسط شهر خانه ها و بناها شیروانی داشتند.آپارتمان سازی افراطی و افزایش جمعیت بی ضابطه در دوره پهلوی و ادامه اش در جمهوری اسلامی به شکل فوق افراطی نه فقط سیمای شهر و سبک زندگی ملت رو نابود کرد که برف و باران و عشق را هم از این شهر برد
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    0 0
    از همون قدیم هم توی تهران رانندگی اوضاعش خیط بوده.فقط فولکس واگن رو داشته باش که چطوری سپر به سپر تاکسی داره حرکت میکنه و ماشین عقبی هم با چند تا سرنشین سپر به سپر فولکس واگن 😂