دورتموندی ها با هیجانی زیاد، منتظر تماشای بازی با رئال مادرید هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛آنها شش ماه پس از تقابل با رئال در دور گروهی خوشحال هستند که پس از پانزده سال به نیمه نهایی رسیدند و می خواهند تا از تیمشان تقدیر کنند . بلیط فروشی برای تماشای این بازی از دیروز صبح از طریق خط تلفنی باشگاه بورسیا آغاز شد . 53 هزار عضو رسمی باشگاه دورتموند ، در عرض چند دقیقه بلیط ها را رزرو کردند . امروز نیز از ساعت 8:30 صبح ، بلیط فروشی برای اعضای غیر رسمی آغاز شد که از دیشب بیش از دو هزار هوادار دورتموند مقابل در این باشگاه چادر زدند تا از بلیط تماشای بازی چهارشنبه ، چهارم اردیبهشت در سیگنال پارک جا نمانند.
آنها با تجهیزات کامل یعنی صندلی ، چادر ، میز ، قهوه و حتی منقل خود را به سیگنال پارک رسانده بودند . البته آب و هوای خوب هم در این انتظار تاثیر داشت . دیروز دمای شهر دورتمند به 21 درجه رسید تا دورتموندی با لباس راحتی چادر بزنند . حتی باشگاه دورتموند هم آب معدنی ، غذا و سرویس بهداشتی را در اختیار این هواداران گذاشت . دورتموندی ها به حدی برای این بازی هیجان زده هستند که برخی از آنها 150 یورو به دانش آموزان پرداخته اند تا برایشان جا نگه دارند !
با توجه به این که دیروز 53 هزار بلیط به اعضا فروخته شد ، امروز کمتر از 10 هزار بلیت به فروش رسید . سیگنال پارک 65.829 نفر گنجایش برای بازیهای چمپیونزلیگ دارد . در حقیقت آنها مجبور شده اند که برای اجرای قوانین یوفا قید 15 هزار نفر از گنجایش استادیومشان را بزنند چرا که یوفا بر خلاف بوندسلیگا اجازه نمی دهد که هواداران ایستاده بازیها را تماشا کنند . تازه باید 3300 رئالی یعنی 5 درصد از گنجایش استادیوم که سهم تیم مهمان می شود را هم کم کرد . در حقیقت نسبت به بازی ماه اکتبر ، 1300 رئالی بیشتر به استادیوم می روند .
قیمت بلیط ها بین 45 تا 175 یورو تعیین شده است . برای بازی با مالاگا این قمیت بین 18 تا 80 یورو بود و برای بازی با رئال در مرحله گروهی بین 50 تا 70 یورو . این در حالیست که بلیط های بازی در برنابئو بین 70 تا 325 یوروست . در بازار سیاه قیمت بلیط های بازی در سیگنال پارک به 300 یورو هم می رسد .
251 41

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =