ویسنته دل بوسکه ، مربی تیم ملی اسپانیا شرایط ایکر کاسیاس در رئال مادرید را ناگوار خواند و او را به عنوان " اسطوره فوتبال اسپانیا " توصیف کرد.

به گزارش خبرگزازی خبرآنلاین؛دل بوسکه در حمایت از کاسیاس گفت :«می دانیم که کاسیاس اسطوره فوتبال اسپانیاست . هیچ کس دستاوردی مشابه او نداشته است اما در ده روز اخیر شرایط بدی را تجربه کرده است . مربیان و باشگاه ها تصمیم می گیرند که به او بازی بدهند یا نه . »
او این را گفت و ادامه داد:« نمی خواهم در این مورد از کسی اسم ببرم . مهم این است که او برگشته است و زمان دارد تا برای جام کنفدراسیون ها آماده شود . او بازیکنی است که در 140 بازی ملی همیشه بهترین عملکردش را داشته است و برایش احترام زیادی قائلم . باید به تصمیمات باشگاه ها احترام گذاشت و البته علیه کسی حرفی ندارم . اما نمی توان تصور کرد که در انگلیس نیز شیلتون یا دیگر بازیکنان اسطوره ای این کشور با چنین واکنشی مواجه می شدند . هدف من تنها حمایت از بازیکنان برای آماده شدن در تیم ملی است و علیه کسی صحبت نمی کنم .»
وی همچنین درباره تقابل احتمالی رئال و بارسا در فینال چمپیونزلیگ گفت:« این به صلاح فوتبال اسپانیاست و قدرت باشگاه های ما را نشان می دهد . جنجال میان این دو باشگاه مربوط به سالها قبل است و چیز جدیدی نیست .»
 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 287420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جهانگیر IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    22 6
    بیا ایران ببین می خواستند اسطوره دروازه بانیمون رو به خاطر شکایت یک پزشک 50 ضربه شلاق بزنند.