جمعی از قهرمانان ورزش کشور در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی از نمایندگان مردم خواستند تا به محمود گودرزی رای اعتماد بدهند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ جمعی از ورزشکاران سرشناس ایران با امضای بیانیه ای از رئیس مجلس شورای اسلامی خواستند تا این بار مجلسی ها به ورزش عنایتی ویژه داشته باشند و کمک کنند تا با رای اعتماد به محمود گودرزی این وزارتخانه را از محاقی که در آن افتاده نجات دهند. در این نامه ، این قهرمانان خطاب به دکتر علی لاریجانی نوشته اند:

«حضور میلیونی مردم در انتخابات 24 خرداد برگ زرین دیگری از حماسه های ملت همیشه در صحنه‌ای است که با لبیک به رهبر خود در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی یک بار دیگر ندای مردم‌سالاری دینی خود را به گوش جهانیان رساند و تبلیغات واهی رسانه‌های بیگانه را خنثی و نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرد. ملتی که با شکوه و عقلانیت خود در دنیای پرتلاطم و شتاب امروز، توسن خود را زین کرده است که با طی مسیر توسعه و پیشرفت، به اهداف اصلی انقلاب اسلامی دست یابد. بی‌شک نخبگان و افتخارآفرینان صحنه‌های ورزشی که بارها و بارها در صحنه‌های مختلف بین‌المللی پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورده و سرود جمهوری اسلامی ایران را بر فضای سالن‌های ورزشی دنیا طنین انداز کرده‌اند نیز در خلق این حماسه حضور موثر و چشمگیری داشته‌اند.

اما با تمام افتخارات کسب شده، بر این باوریم که ورزش فعلی کشور تا رسیدن به قله‌های افتخار و جایگاه جمهوری اسلامی ایران و تعالی مدنظر مقام معظم رهبری فاصله‌ی بسیاری دارد اما رجاء واثق داریم که این فاصله در دولت تدبیر و امید به حداقل فاصله تقلیل یابد. بر این اساس ما ورزشکاران، قهرمانان، مربیان و پیشکسوتان ورزشی ضمن احترام به تصمیم و آرای نمایندگان محترم ملت در انتخاب وزیر ورزش و جوانان و تشکر از حساسیت بجا و بایسته‌ی آنان به وزارت ورزش و جوانان، از آنان انتظار داریم با توجه به رویدادهای ورزشی پیش رو و ضرورت حضور شایسته‌ی جمهوری اسلامی ایران و کسب جایگاه رفیع، حال که ریاست محترم و محبوب جمهوری اسلامی ایران، دکتر محمود گودرزی چهره‌ی خدوم، علمی و از خانواده‌ی ورزش را برای مسند مهم وزارت ورزش و جوانان انتخاب و معرفی کرده‌اند با رای بالای خود به ایشان زمینه‌ی ارتقای ورزش را فراهم آورند.

 بار دیگر ضمن تشکر از جناب‌عالی و نمایندگان منتخب ملت در توجه ویژه به وزارت ورزش و جوانان، اعلام می‌داریم که برای اعتلای کشور از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد و همواره بر خود می‌بالیم که پرچمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف ورزشی و فرهنگی هستیم.»

چهره های سرشناسی چون منصور برزگر، جواد رفوگر، آرش میراسماعیلی، ذبیح‌الله پورشیب، حمید استیلی، بهنام ابوالقاسم‌پور، مریم طوسی، دکتر رضا شجیع، پیمان اکبری، محسن ربانی، علیرضا حیدری، تقی اکبرنژاد، سمانه شش‌پری، لیلا رجبی، ولی‌الله صالح‌نیا، امیرحسین منظمی، حسین اوجاقی، محسن فرح‌وشی، هادی حبیبی پای این نامه را امضاء کرده اند.

 

1741

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ورزشكار غير سرشناس A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    20 3
    بدينوسيله امضاي اين نامه را اعلام ميدارم.
  • بی نام EU ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    5 0
    روح الله محمدی چرا دوبار امضا زده؟؟؟؟؟
  • علی RO ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    36 12
    مجلس معلوم نیست چشه؟!
    • بی نام A1 ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
      3 0
      قحط الرجال در ورزش بيداد ميكنه
  • بی نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    30 39
    فشار به مجلس قابل قبول نیست و منجر به دیکتاروی میشه
  • محمدعلی RO ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    30 14
    چرا مجلس لج بازی میکند؟؟؟؟؟چرا خواسته مردم رو زیر پا میگذاره؟؟
  • اهالی گلباف کرمان IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    13 0
    ای کاش یکی هم پیدا میشد و صدای ما رو هم به گوش کارشناسان ورزشی استان کرمان میرسوند که اینقد دم از لزوم بومی سازی تیم مس کرمان نزنند و اگر خیلی دوست دارند تیم بومی داشته باشند با پلی استیشن این کار رو انجام دهند چون با این حرفها بازیکنان از ترس این شعارهای کارشناسان حاضر به اومدن به این تیم نیستندواین کارشناسان با این صحبتها یکسری افراد را دور خود جمع میکنند و جو تیم را خراب میکنندوما مردم استان تیم قدرتمند دوست داریم و برامون مهم نیست بازیکنش بومی باشد یا غیر بومی.این کارشناسان بیان نشون بدن کدام تیم اروپایی بعنوان الگو از استان خودش بازیکن دارد،حتی به زور از کشور خودش دارد.استان به اندازه کافی در دسته یک تیم دارد که بازیکن بومی برای ابراز وجود در آن خودش را نشان دهد
  • بی نام A1 ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    29 11
    این را ها برای کسب رای اعتماد قدیمی شده باید وزیر خودش رو نشون بده.
  • بی نام IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    1 2
    این مجلس گوشش به این حرف ها بدهکار نیست. به آقای گودرزی هم رای نمی دهد و این رفتار در خافظه تاریخی ثبت خواهد شد. آقای روحانی هم باید نفر بعدی را تعیین کنند و منتظر رای .... نماینده ها نمانند.
  • بی نام IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    6 0
    از کی تا حالا بهنام ابوالقاسم پور قهرمان ورزشی محسوب میشه؟؟؟!!!!
  • بی نام IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    7 0
    اینا که نود درصدشون یه مدالم که ندارند!!!! کجای ورزشند؟؟
  • مهربان توسی A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    21 5
    کاش این نامه زودتر ارسال میشد کاش دکترسجادی رای میاورد کاش ...
  • بی نام A1 ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    5 0
    امضاي روح الله مهدوي قهرمان دو و ميداني آسيا دو بار وجود دارد!
  • بهاره IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    2 0
    با دولت همکاری نکردند واقعا متاسفم دیگه هیچوقت رای نمیدم
  • بی نام US ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    2 0
    مجلس دارد گروکشی می کند.
  • بی نام A1 ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    0 0
    خدا کنه وزارت ورزش و جوانان منحل بشه و سازمان تربیت بدنی با همون شکل و ساختار قدیم فعالیت کنه. اونطوری خیلی بهتر بود. اینجوری سازمان ملی جوانان هم مستقلاٌ می تونه فعالیت داشته باشه.