بعد از افتتاح زیرگذر چهارراه ولیعصر تهران، بسیاری از عابرین از زیرگذر استفاده نمی‌کنند و از میان نرده‌های حایل میان خیابان و پیاده‌رو رد می‌شوند.

عکس‌ها: ایسنا

47234

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 163
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • چه A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    جای تأسف داره ...
    • بی نام A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      12 36
      آره جای تاسف داره ، ولی خوش بحال شما که هیچ کار تاسف باری انجام نمی دید ، تبریک میگم بهتون
  • teacher A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    تصاویر گویاست...احتیاجی به سخن نیست...
    • بی نام A1 ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      30 15
      پس چرا سخن گفتی؟
  • بی نام A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    264 7
    ینی فقط آدم میتونه تاسف بخوره . خب آدم خوب . اون امکانات واس تو فراهم شده دیگه . مگه چقدر خسته کننده س یا چقد راهت دور میشه آخه .
  • بی نام DE ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    امان از ضعف فرهنگی ما، شهرداری دیگه باید چیکار کنه؟ برق وصل کنه به نرده ها؟؟؟؟؟
    • من خودم تنها A1 ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      البته خداییش یه تابلوی اطلاع رسانی هم نیستا یه کوچولو هم حق رو به مردم بدیم....
    • علی از تهران A1 ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      من فقط متوجه نمی شم این بی فرهنگها چه کسانی هستند ؟؟؟ چرا هیچ کدوم از اونها تو سایت خبرآنلاین یا فیسبوک و ...... نیستند ؟ بر فرض شما از روی نرده وسط خیابون نمی پرید میخوام بدونم کارهای دیگری که بی فرهنگها انجام میدهند مثل آشغال ریختن در سطح خیابان یا رعایت نکردن قوانین رانندگی و ... را انجام نمی دهید ؟ والا من تا بحال ندیدم هیچ کدوم از این بی فرهنگها شاخ و دم داشته باشند و همه اونها شکل من و تو هستند ولی امیدوارم شما جزء این فرهنگها نباشید :)))
    • علی A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      باید سیم خاردار بکشن :)
    • بی نام IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      85 23
      شايد هم هنوز نميدونند كه زير گذر افتتاح شده !
    • علی A1 ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      در همین دهات های ان ور خلیج فارس اکر عابر پیاده از خط کشی رد نشد جریمه می شوند آن وقت ...
    • میثم A1 ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      130 6
      حرفت خیلی جالب بود.......وقتی پایتخت مملکت اینطوره دیگه واویلا!!
    • بی نام IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      116 3
      مین گذاری
    • محسن A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      125 3
      اگر شهرداری برق هم وصل کنه باز این ملت یه راه پیچ پیدا میکنه! واقعا جای تاسف داره... آخه دیگه زیرگذر هم باید بشه معضل فرهنگی ما؟!
    • علی A1 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      اینم از شهرستان تهران!
    • بی نام IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      32 62
      عزیزم توی تونل راهنمایی درست نشده و مسیر ها گنگ و نا مفهومه
    • مهتاب IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      80 4
      اين تصاوير ديدنى نيست، خجالت كشيدنيست!!!!!!!!! جرا ما عادت كرديم تا تو سرمون نزنند كارى رو درست انجام نديم؟!!!
    • آرام IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      34 1
      خوب اشکال ما اینه که خودمون هر کاری رو انجام بدیم حتی اگر غیر فرهنگی باشه به نظرمون فرهنگی میاد... همه اینا خودمونیم چرا الکی ایراد میگیرید ؟؟؟!!!
    • بی نام A1 ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      37 14
      عزیز من وقتی از واقعیت خبر نداری زود قضاوت نکن! مردمی که از تاکسی پیاده میشن نمیتونن که تو خیابون اصلی پیاده راه برن باید یه جوری برن تو پیاده رو بهتره شهرداری تاکسی ها را سامان بده و فکری هم برای مسافران کند!!
    • رها A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      29 6
      بابا ضعف فرهنگی کدومه؟ این ورودی زیرگذر یه خورده تو چشم نیست هنوز هم مردم عادت نکردن. من رفته بودم کلی دنبالش کشتم بعدش دیدم بغل دستم تو پیاده رو هستش ولی یواش یواش جامیفته. ارزش این زیرکذر به مراتب از پل صدر بیشتره.
    • بی نام A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      21 8
      هنرنزد ایرانیان است
    • تات A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      28 5
      شهر گربه ها!!!!!!!!!
    • بی نام GB ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      29 4
      چرا مردم دارند از لای نرده ها رد میشند ؟؟؟؟ها ؟؟
    • بی نام IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      17 67
      علی ایناییکه میبینی اینجوری میکنند و این داستان ها اینا همشون از شهرستان تو امدن تو تهران...فهمیدی؟؟
    • ياغيش IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      25 39
      اينم از تهرانيا كه هميشه ادعاي فرهنگ مي كنن بخدا تو شهرستان خيلي بهتر از تهران فرهنگ زندگي دارن متاسفان براي كلاس بي خود گذاشتنتون
    • armin IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      7 7
      نخیر به جای این همه هزینه واسه زیر گذر ! پل عابر میزد مثل رسالت
    • حسام IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      11 16
      علی آقای از تهران، دنیات خیلی کوچیکه
    • در جواب "علی از تهران" IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      16 4
      سلام "علی از تهران" واقعاً گل گفتی حرف دل من بود به خدا.وقت شعار دادن همه عالی و تابع قوانین هستیم ولی وقت عمل کردن خودمون را توجیه می کنیم که (ای بابا حالا یه باره دیگه آسمون که به زمین نمیاد)ولی هیچکس توجه نمیکنه همین یکبار هاست که پدر فرهنگ نداشته ما را درآورده...
    • بی نام A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      11 11
      بیشتر دودره ها یا پیرمرد هستن و یا زن
    • بی نام EU ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      3 0
      منم با علی موافقم
    • بی نام A1 ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      2 0
      برقو خوب اومدي بينام عزيز خخخخخخخخخخ
    • فرهاد A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
      0 1
      دوست عزیز شما سری به زیر گذر چهار راه ولی عصر بزنید بعد نظر بدید و شماهایی که مثبت میدین!
    • حسن A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
      0 0
      إنشاءالله که افراد این عکس ها خیلی خیلی عجله دارن که اینطوری میرن اگر هم عجله ندارن مشکلی نیست کم کم اینم فرهنگش درست میشه
  • بی نام IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    ریشه تمام مشکلات ایران فرهنگ است و اصل مشکل رسانه فرهنگ ساز صدا و سیما که شده رسانه 5 درصد جامعه
    • بی نام IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      من به کیفیت رسانه کار ندارم ولی از زیر نرده ها رد شدن در حضور زیر گذر چه ربطی به رسانه داره؟
  • ماهان آسیا گیل IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    احسنت بر فرهنگ بالا مردم بعد شما بگید رو گذر و زیر گذر درست کنید
    • میثم A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      2 5
      توی بعضی شهرها مردم فرق روگذر و زیرگذر رو هم نمی دونند!توی یکی از شهرها یکی از مردم به روگذری که درحال ساخت بود می گفت زیرگذر.چون تقریبا اولین روگذری بود که توی اون شهر ساخته می شد!ولی این تصاویر ما رو از تهران ناامید کرد!!!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    یعنی اوج فرهنگن مردم ما
  • بی نام A1 ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    "از ماست که برماست" واقعا الان جاشه
  • بی نام A1 ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    7 1
    بس که مردم ایران تببلن!
    • بی نام IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      1 6
      مجيد جان دلبندم "تنبلند"
  • حميدرضا A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    10 0
    روز بروز داريم بي فرهنگ تر ميشيم . . .
  • بی نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    6 1
    هنر ! نزد ایرانیان است و بس
  • بی نام A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    13 0
    زیرگذره دیگه اینام دارن از زیر نرده ها گذر می کنند.
  • جواد IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    5 1
    بگو تصاویر حیرت انگیز!!!!!!!!!!!!
  • امیر A1 ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    5 1
    خوشم میااد انتظار داریم همه چیزمون پیشرفته باشه.تو ابندایی ترینش موندیم...
  • بی نام A1 ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    23 5
    آقا لطفا اینقدر فرهنگ فرهنگ نکنین. یکی از اصول اولیه و جهانشمول طراحی شهری، طراحی بر اساس الگوهای رفتاری مردم هست. باید تاسف خورد به حال طراح و اجرا کننده این پروژه که تو قرن 21 هنوز به جبریت محیطی اعتقاد دارن و فکر کردن با کشیدن نرده و حفاظ میتونن الگوهای رفتاری مردم رو یه شبه تغییر بدن. تاسف بخورید به نگاه یک طرفه و جبرگرای شهرداری تهران که حتی ذره ای به حق انتخاب شهروندان فکر نمیکنه. کی گفته چون زیر گذر کشیدن همه باید از زیر گذر استفاده کنن. شهروندان حق انتخاب دارند و طراح و اجرا کننده پروژه های شهری باید به این حق احترام بذارن. شاید کسی دوست نداشته باشه و صلاح ندونه وارد تونل های زیر زمینی بشه (فارغ از جذاب بودن یا نبودن اون) باید امنیت این شهروند هم در طراحی مد نظر قرار بگیره.
  • ایرانی IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    10 16
    تهرانی ها که ادعای فرهنگ دارن... همینه !!!؟؟؟
    • حامد IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      15 2
      من تهرانی نیستم ولی ساکن تهرانم. اونطور هم که میفرمايید نیست. چهارراه ولیعصر یه چهارراه استراتژیکه که هر شهرستانی که میاد تهران گذرش به اونجا میفته. خیلی از افراد اون دور و بر هم دانشجو هستن که از شهرستانها اومدن. همه چیز رو گردن تهرانی ها نندازین.
  • مریم A1 ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    4 2
    فقط مربوط به زیر گذر نیست. یکی که از تاکسی پیاده شده باید یه دور پارکو بچرخه تا یه جا پیدا کنه که نرده نداشته باشه! این حصار کشیه دیگه خیلی زیاده. یه جای رد شدن فقط از یه /وشه گذاشتن! فکر کن دیر رسیدی اجرا! و باید ۱۰ دیقه پاده بچرخی تا وارد پارک شی که اونم اگر قبلش خبر نداشته باشی نرده کشی شده داغون تره اوضات.
  • سوراخ دوست IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    11 0
    فک کنم بیشتر بخاطر کیف رد شدن از توی اون سوراخه میرن!! قبول ندارین؟! آخه از پیر و جوون و زن و مرد و همه تیپ و قشری هم هستن!
  • yasan IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    9 5
    شما اگه بدونید چقد مسیر رو واسمون سخت کردن این حرفو نمیزنید! اگه پل هوایی میزدن از این بهتر بود! تو این زیرگذر حداقل ده دقیقه اولو گم میشی وقتی میای بیرون نمیدونی کجایی!
  • معصومه ابراهیم زاده A1 ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    8 2
    کاری ندارد.شکاف وسط آنرا نرده جوش دهند تا کاملا غیر قابل نفوذ شود.
  • رضا A1 ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    16 1
    هرچه ارتفاع موانع شهرى بلندتر باشد نشانه كوتاهى فرهنگ شهرنشينى ساكنان آن است
  • سلام IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    4 1
    آقا خب سخته ! ما میخوایم از بالای ولیعصر بریم مترو ، اول میریم از زیر پل کالج رد میشیم بعد میریم.
  • خدادادی A1 ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    6 1
    جالبه در جلسات نطق همین افراد بنشینی چه شیوا سخن از فرهنگ خواهند گفت!!!!
  • میم A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    4 8
    اگر این اتفاق در یک شهرستان می افتاد کلی گنده ش میکردن و میگفتن بی فرهنگ و این حرفا و کلی جوک هم میساختن! کما اینکه شاید خیلی از این افراد توی عکس شهرستانی باشند.
  • reza A1 ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    6 0
    حالا اگه یکی توی این چهارراه زیر brt میرفت و له میشد ما میومدیم و مصاحبه میکردیم ای داد ای هوار اینجا امکانات نداریم...واقعا که لیاقتمون همون اقا محمود و تندرو هاست
  • حسین ن ن EU ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    4 14
    لطفا همینطور الکی نظر ندید... خودتون رو بزارید جای آدمی که به شدت عجله داره و اگه حتی 1 دقیقه دیر به جایی برسه کل زندگیش میپاشه، توی چنین موقعیتی تا حالا گیر نکردید؟ اونوقت چطور میتونید آسوده و راحت از زیرگذری برید که احتمالا چندین دقیقه عقبتون میندازه؟ نمیگم همه کسایی که با این همه سختی از زیر یا روی نرده رفتن حتما شدیدا عجله داشتن، اما خوب، خوبه آدم کمی انصاف داشته باشه و حال افرادی که بعضا ً گیر چند ثانیه هستن رو درک کنه...
  • بی نام NL ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    3 2
    عجب!!!!
  • حسن A1 ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    5 5
    اينجا تهرانه ؟!!!!!!!!!!
  • فرهاد IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    7 7
    مردم تهران این کاره عادیشونه نصف سرمایه کشور داره تو تهران صرف میشه اما به قول معروف همان خاکم که هستم.....
  • بی نام IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    5 0
    کاری می کنند که هفته بعد شهرداری وسط این مربع ها را یک میله جوش بده! آخه عزیز من، خود من امروز که تو ایستگاه ولیعصر پیاده شدم، کلی خوشحال شدم که این زیرگذر راه افتاده و ترافیک روان تر شده. تازه خوبه پله برقی هم دارد
  • بی نام A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    10 0
    حالا شما هم زیاد زود قضاوت نکنید! من روز اولی که افتتاح شده بود وقتی رسیدم چهارراه چند بار بالا پایین رفتم تا فهمیدم از کجا باید رفت توی پیاده رو و زیرگذر! بریدگی رو برداشتن در بی ربط ترین جا گذاشتند
  • رضا IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    يكم سوراخ ها رو تنگ طراحي ميكردن اينطور نميشد!!
    • بی نام IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      46 0
      اونوقت از روش میپریدن کلی مصدوم میموند رو دستمون! :))
    • بی نام A1 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      12 0
      آخه اگه این کاررو میکردند خدا نکرده سو تفاهم میشد میگفتند مگه ما حیوونیم؟؟؟؟؟؟
    • مهدی EU ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      13 0
      از بالاش می پریدن!
    • بی نام A1 ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      12 0
      واقعا راه حل واقعي اين مشكل همينه! آفرين به تو!
    • میم A1 ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      25 1
      ایرانی جماعت خلاقه، واسه اون هم یک راهی پیدا می کرد!!! کلاً دور زدن قانون جزو غرایز سیری ناپذیر ماست!!
    • محمد A1 ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
      25 0
      باور کن بالاخرنه یک سوراخ گشاد تر پیدا می کردن!!!
  • omidi A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    7 1
    واقعا واسه همشون متاسفم.من دوران خدمتم افسر راهور منطقه6 بودم.باید بودیدو میدیدید که طرح عابر زدن یعنی چی.واقعا هرچیزی لیاقت میخواد
  • بی نام IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    4 1
    وای بر ما با این فرهنگمان. آقا فرهنگ سازی بشه. متاسفم
  • بی نام IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    7 1
    به خدا قسم همین آدما اگر بروند خارج از زیر گذر استفاده میکنند.چرا.چون اونجا فرهنگ سازی شده.
  • بی نام A1 ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    5 1
    فرهنگ ایرانی !!! هر روز بهتر از دیروز!
  • srmzanjan A1 ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    5 1
    اين است فرق فرهنگ ما با كشورهايي مثل سوييس يا ژاپن و غيره واقعا شرم آوره
  • بی نام IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    4 1
    وای خدای من پیرمرده آخه دیگه چرا ؟! چقدر مردم انعطافشون زیاد شده خوب خم می شن
  • بی نام IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    10 2
    زیرگذر نساختند که، هزارتوئه. مسیرِ 15ثانیه ای رو چهار دقیقه ای باید طی کنی، اگر گم نشی...
  • بی نام A1 ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    5 1
    اصن هیچ جای دنیا کنار خیابون نرده نمیذارن.متاسفانه فقط ماییم که بلانسبت مثه ... میمونیم و باید همش زور بالا سرمون باشه
  • فرزین IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    16 1
    این مساله ناشی از تنبلی و بینظمی ما ایرانیهاست خود من همین گونه ام. با تشکر از زحات شهرداری محترم و کل مجموعه شهرداری
  • سیدمحمد IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    10 1
    جدا از رفتار اشتباه این همشهریان ایا طرح انجام شده ، انهم با توجه به بودجه، کارشناسی بوده؟ شاید طرح اشتباه بوده که همچین رفتارهایی را مشاهده میکنیم
  • کیانوش IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    7 2
    خراب این فرهنگم
  • رامین A1 ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    9 19
    این تهرونیا عند فرهنگن:d
    • بی نام IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      10 8
      تو هم "عند" شهرستانی هستی :d
  • سهراب IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    11 0
    تو میدون انقلاب روبروی دانشگاه داخل کتاب فروشی... دو تا دانشجو پس از خریدن کلی کتـــــاب بدون توجه به چراغ عابر از خیابون رد شدن . دیدم که میگم !! اونوخ تو میگی فرهنگ ؟ باهاس تو خون ت باشه قانون گریزی که به حول قوی الهی تو خون هممون هست. عزت زیاد
    • بی نام A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      0 0
      من تا 2 ماه پیش در چراغ سبز برای عابر از خط کشی رد می شدم اما بعد از آلودگی کشنده هوا و احساس خفگی شدید و اعلام طرح زوج و فرد و اینکه در کمال ناباوری مردم به این طرح اعتراض دارند و ماشین ها بی حساب و کتاب بیرون می آیند و ما عابرین را خفه می کنند دیگه رعایت نمی کنم چراغ عابر رو.
  • ایمان A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    6 0
    بهتره به نرده ها برق وصل کنن.
  • yasan IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    8 6
    اگه پل هوایی جاش میزدن بهتر بود اولش که یه ده دقیقه ای گم میشه بعد که میای بیرون نمیدونی کجایی! انگار یه دنیای دیگس!
  • فامیل دور A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    14 1
    من دیگه حرفی ندارم..!!!!
  • بی نام IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    19 0
    کسی هم گیر کرده تا حالا؟
  • بی نام IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    9 4
    آقایون با فرهنگ !! خب کسایی که میخوان تاکسی بگیرن باید چی کار کنن؟؟!!
    • بی نام IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      4 0
      درست سر چهارراه یا وسط میدان جای تاکسی سوار شدن نیست. اینقدر عدم رعایت قوانین عبور و مرور و کلا کمبود فرهنگ شهرنشینی برامون عادی شده که فکر می کنیم غیر از آن اشتباهه. البته منظورم فقط دیگران نیست بدبختانه خودمم هم!!!
  • بابك IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    12 9
    ماشالله خانما....اينجا هم از اقايان جلو زدند درست عين دانشگاه
    • بی نام IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      8 3
      بابا عکاس فقط از خانم ها عکس گرفته
  • میلاد ضیایی IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    30 0
    تنها نکته ای که تو این عکس جای خوشحالی داره،بدن انعطاف پذیر مردم مون حتی با گذر سن رو نشون میده :-)
  • بی نام IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    10 3
    سوراخها گرفته بشه یک متر هم نرده ها بره بالا لیاقت مانیست مثل انسان زندگی کنیم
  • بی نام A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    12 0
    سینه خیز هم میشه رفت
  • بی نام A1 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    32 0
    ما تحریمها رو دور میزنیم...
  • مهدی A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    10 2
    لااقل یه عکس هم از خود زیر گذر می گذاشتی خبر آنلاین!
  • مهدی EU ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    8 1
    عکس آخریه خدااااست.. اون سوراخ گنده رو ول کرده از کجا داره میره.. :))))
  • mehdi DE ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    15 1
    منم همین کار رو انجام دادم، وقتی از زیرگذر بالا می آییم برای رسیدن به خیابون و سوار تاکسی شدن یا باید از لای میله ها رد شد یا باید حدود 1 کیلومتر پیاده رفت تا سوار تاکسی شد.
  • بی نام IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    4 2
    بتدريج درست ميشه جاي نگراني نيست
  • بی نام EU ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    11 2
    خلایق هرچه لایق...
  • اميد A1 ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    4 7
    شماى كه نشستين دارين نظر ميدين ( جاى تاسف ، بايد برق وصل كنن ، بايد تنگش كنن ) نظراتونو واسه خودتون نگه دارين چرا يه لحظه خودتونو جاى اين بنده خداها نميزاريد حتما اومدن راه عبور مردم رو بستن بايد برن ١ كيلومتر دور بزنن تا از مسيرشون رد بشن ايرانى اول عمل ميكنه بعد فكر ميكنه اين يادتون باشه روشن فكككككككككككككككرررررررااااااا !!!!!
  • روح الله NL ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    5 1
    دقت کنید دوستان! در ضعف فرهنگی ما با شما موافقم،اما باید حواس مان باشد توسعه یافتگی باید مساوی و در همه اضلاع زندگی باشد.وقتی زیر گذر می سازیم و جایی برای توقف تاکسی ها طراحی نمی کنیم،در حقیقت زمینه بروز و تقویت این به تعبیر شما بی فرهنگی ها را تقویت کرده ایم.پل صدر و دیگر پروژه های عمرانی تهران ابعاد رشد یافته و بقیه تهران اضلاع رشد نکرده زندگی ما هستند.این یعنی کودکی که یک دستش رشد کرده و دست دیگرش همان طور مانده.این می شود عقب ماندگی
  • مصطفی A1 ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    4 3
    این کجاش دیدنیه دقیقا؟؟؟
  • بی نام IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    7 7
    کجاست فرهنگ آریایی ما که زبانزد همه بود؟!!! از رو خط عابر پیاده هم بری بهت میخندن!!!
    • بی نام IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      7 3
      میشه یکم فرهنگ آریاییتو توضیح بدی؟فقط یکم؟!چیه مد شده همه آریایی آریایی می کنن!!بسه بابا
  • احمد EU ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    88 3
    اون پیرمرده خیلی جیگر می پره
  • مهدی RO ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    41 34
    طراحی این نرده ها چقدر زشت و بی روحه! نرده های دریاچه چیتگر خیلی زیباتر از اینجاست.
  • بی نام IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    5 2
    یه طرفه به قاضی نرید. بهتره ازشون بپرسین چرا از زیر گذر استفاده نمی کنن. همیشه عادت داریم بدون دانش قضاوت می کنیم و همه رو محکوم می کنیم!
  • خسته A1 ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    7 0
    خدا آخر و عاقبت فرهنگ این مملکت رو ختم به خیر کنه !!!
  • بی نام A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    4 3
    یکی از پله برقی هاش خراب بود یکی دیگه هم یه جوری بود که انگار سخت کار می کرد.
  • جواد IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    6 1
    در بين اين همه آدم هيشكي نتونسته از روي نرده بپره؟!!! واقعا كه ما چقدر از نظر ورزش و تربيت بدني عقبيم
  • شهروند US ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    22 4
    دوستان کمی هم به این پیاده ها حق بدهید. تمام طرحهای شهرداری برای راحت تر کردن عبور ماشینها و در دردسر انداختن پیاده هاست. به آقای قالیباف بگوئید به جای فرستادن مردم پیاده از زیرگذر و پل ماشینها را بفرستید. شما که مرتب به خارج سفر میکنید از دیگران احترام به حقوق پیاده ها, پیران وزنان را در برنامه ریزی ترافیک شهری یاد بگیرید. هرچند میدانیم آنجا هم شما را با اتومبیل مخصوص جابجا میکنند.
  • سینا IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    11 5
    جالبه که تو عکس ها خانم هایی دیده میشن که کلی هم ادعای باکلاس بودن دارند!!! با چکمه و این جور چیزها نمیشه باکلاس بود...
  • ساسان IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    6 2
    اگر گله داری چرا اوضاعت اینجوریه/اگر ناراحتی چرا حقتو خوردن/اگر دلخوری چرا 3000 میلیارد رو یکی برد و تو نبردی یا من ندارم این پولو/ و 3000 میلیارد اگر دیگه.... ایرانی عزیز ما یاد نگرفتیم به حق خودمون راضی باشیم و قانون رو اگرم بد اجرا کنیم... هر جا هستیم و هر وضعیتی داریم حق ماست و همین ما را بس...
  • مجید IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    6 1
    بابا این جوری دیگه وافعا کمال احترام به فرهنگ وقانون میذازن
  • رضا م A1 ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    13 1
    ضعف فرهنگيست.... ولي دوستان به خودمون بياييم .... اگه خودمون اونجا باشيم ، اين كار رو نميكنيم ؟؟؟؟
  • بی نام IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    8 1
    نرده هارو باید تا اسمون میکشیدن بالا
  • حامد EU ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    9 0
    جالبه.دیروز هیچ رخنه ای نبود که ادم از چهار راه بره به سمت تاتر شهر.ولی امروز چندتا از میله ها رو کندن.دقیقا قبل از چهارراه.ایندفعه رفتید از اونم عکس بندازید!
  • بی نام A1 ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    7 2
    چه کاریه؟ شهرداری جوابگو باشه که کار مردم رو برای عبور از خیابان سخت کرده!!!
  • حسینی FI ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    4 1
    خوب است این جمله که "بسیاری از عابرین از زیر گذر استفاده نمی کنند" اصلاح شود چون با واقعیت سازگار نیست. فقط تعداد اندکی از زیر گذر استفاده نمی کنند و بیشتر مردم از آن استفاده میکنند. البته خوب است که آن اندک هم از زیر گذر استفاده کنند. این قدر از مردم بد نگید. نرده کاش زیباتر طراحی می شدند ولی زیر گذر خیلی زیبا و کارساز است و قطعا به زودی همگان از آن مسیر بهره خواهند گرفت. دست مریزاد
  • محسن IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    8 1
    اين زيرگذر منو ياد قانوناي كشورمون ميندازه كه هميشه يه تبصره براش هست، اين نرده‌هام با اين حفره بزرگ وسطشون انگاري تبصرن كه شهرداري گذشته كه اگه شهروندان محترم و محترمه حال نكردن با زيرگذر برن مي‌تونن از اينجا هممم عبور كنن! اين نرده‌ها نقض غرضه! شما كه زحمت كشيدين تو طراحي اين نرده‌هام بيشتر دقت ميكردين، ولي ازينا گذشته ترافيك سبك شده
  • بی نام A1 ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    6 2
    عابرين پياده هم بايد جريمه بشن.
  • وحید IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    6 1
    باید مین گذاری بشه ... البته ما همه داریم حرف میزنیم .. کلا ایرانیا استاده حرف زدنن .. یهو دیدی خودمونم خاستیم رد بشیم از لا نردها رفتیم
  • محمد A1 ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    7 1
    همه ما و همه ی اونایی که از لای نرده ها یا بالای نرده ها ردمیشن ادعای فرهنگمون گوش فلک کر می کنه ولی واقعا خودمون می دونیم چه کاره ایم !!! فرهنگ فقط رد شدن از زیر گذر نیست. برای دانشجو فرهگ سروقت سر کلاس حاضر شدن و درس خوندن برای کارمند نزدن از وقت کارش برای بازاری تا آخر شب نچسبیدن به دخلش. توی رانندگی توی ترافیک توی کار توی خانواده توی ... کی می تونه ادعا کنه با فرهنگه هر کی می تونه دمش گرم هرکی هم نمی تونه هی نزنه تو سرمون از خودش شروع کنه. من اگر بنشینم تو اگر بنشینی چه کسی برخیزد
  • بی نام IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    5 1
    باید با کشیدن دیوار بتنی با ارتفاع کافی با برجک نگهبانی باعث استفاده اجباری از زیر گذر می شدند
  • بی نام IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    5 2
    متاسفم
  • بی نام IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    6 1
    من میگم هرکی میخواد از نرده ها بگذره عوارضی بده..
  • بی نام IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    5 3
    شرم آوره. ازخجالت گریه ام گرفت. از ماست که بر ماست ....
  • بی نام IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    4 1
    برای حل این مشکل بهتره که تغییراتی در طراحی شکل نرده ها بدهند که امکان رد شدن افراد امکان پذیر نباشد
  • امین IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    5 1
    حالا جوونارو کار ندارم ولی پیرزن پیرمرد چطوری ازین طونل بی شاخو دم استفده کنند!!!!
  • بی نام IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    5 2
    یک عمر این مردم با بی قانونی زندگی کردند, زمان میبره تا جا بیفته
  • رز A1 ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    5 0
    من که میگم مقصر شهرداری است .چرا نرده ها رو جوری ساخته که ادم بتونه ازش رد شه .اخه وسوسه برانگیزه
  • فریادکش A1 ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    10 1
    باید تو زیر گذر نذری بدن
  • بی نام NL ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    5 5
    در خیلی چهار راههای شهری کشورهای دنیا خط و چراغ عبور پیاده وجود داره این نرده ها توهین به عابرین هست
  • ع IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    6 1
    از بقیه شهرها مثل کرمانشاه خبر ندارید!اینجا از روی نردههای بلندتر از 2 متر می پرند اونم درست زیر پل عابر پیاده توی میدان اصلی شهر!
  • بی نام IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    5 0
    چــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا؟!! مگه زیر گذر آسانسور و پله برقی نداره؟!! دیگه شهرداری باید چی کار می کرده؟
  • بی نام A1 ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    5 7
    كي گفته تهران نماد فرهنگه ، جهان سومي !
  • علی IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    5 1
    اگر قسمت کمی از آن امکاناتی را که در تهران و دیگر کلانشهرها سرمایه گذاری شده در شهرهای کوچک و روستاها یی که خالی از سکنه شده اند ، بود امکان نداشت که اهالی شهرهای کوچک و مردمان تلاشگر روستاها قدم در آن خیابانهای شلوغ با هوای آلوده بگذارند که جای ساکنان قدیمی کلانشهر ها را تنگ نمایند و آنها هم بفکر زیر گذز و خیابان دو طبقه بیفتند پس باید گفت خود کرده را تدبیر نیست .
  • بی نام A1 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    3 14
    شک نکن استقلالی هستن ....
    • بی نام A1 ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      6 4
      شما هم شخصیت پرسپولیسی خودت رو نشون دادی....
  • بی نام IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    15 5
    شهرستانياى عزيز لطفا انقدر تهران تهران نكنين.مطمئن هستين مردم شهرتون با فرهنگ تر هستن؟
    • ali IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
      13 5
      به امکانات و فرهنگ ما تهرانیها حسودیشون میشه خب.
  • شهاب IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    5 2
    الکی نظر ندین، اگر شما بخواین سوار از چهار راه سوار ماشین شید و برین به میدان فردوسی باید تا پل حافظ پیاده برید، خوب کشیدن این نرده ها کاملا غیر عقلانی است، خود این کار بی فرهنگی مطلقه، مردم باید در طول مدت فرهنگ استفاده از چیزی رو پیدا کنند نه با زور.
  • ابوالفضل IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    5 0
    اي كاش يه عكس هم از زير گذر ميذاشت تا مردم فكر نكنن همه مثل اين بي فرهنگن در ثاني مامور نيروي انتظامي هم بايد تو اونجا تذكر بده و نذاره كسي رد بشه
  • بهمن IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    5 0
    باید به صورت درصدی به مسئله نگاه کرد. فکر می کنید این تعدادی که از نرده ها رد میشن، چند درصد از افرادی هستند که روزانه از چهارراه ولی عصر عبور می کنند. به نظر من حتی یک صدم درصد اون جمعیت هم نمی شن. منظورم این نیست که بگم بی فرهنگی نداریم، ولی نباید با رفتار این عده قلیل کل مردم رو بی فرهنگ تلقی کرد.
  • پیمان IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    3 3
    به نظرم باید یک فنس با ارتفاع 3 متر میزدن که دیگه کسی نتونه اینکار رو بکنه! واقعا متاسفم که در مملکتی زندگی می کنم که همه مستعد قانون شکنی هستند و فقط دم از فرهنگ می زنند!
  • بنی صدر IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    7 13
    تهرونی ها فقط ادعاشون میشه.....
    • بی نام A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
      4 0
      چقدر عقده دارین شما شهرستانیا!
  • بی نام A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    5 2
    شهرداری تهران باید شبکه اختصاصی تلویزیونی و رادیویی داشته باشد و به شکل 24 ساعته در مورد زندگی شهری و شهر نشینی فرهنگ سازی کند.
  • بی نام A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    4 1
    وای اینا کین بابا؟!!!
  • هادی IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    4 4
    دیگه شهرداری باید چیکار کنه؟ کلی زحمت میکشه که فرهنگ مردم رو بالا ببره.معضل ورود مردم به خیابان رو حل کنه.حالا که خودشون نمیخوان بزار از نرده ها رد شن.واقعا ممنونیم از شهرداری بابت این همه خدمات ازنده
  • علیش A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    4 1
    پای هر نرده یه موش بذارن ویا سگ وحشی
  • علیرضا سوری A1 ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    5 2
    3هزار سال تمدن داریما!!
  • لر بچه IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    5 1
    به نظرم مامور بذارن هرکی از نرده رد شد جریمه ش کنن یا ببرنش پارکینگ،اینجوری کلی اشتغال زایی هم شده!!!
  • محمد IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    4 1
    3 هزار سال نه 5 هزار سال تمدن داریم اقای سوری.....
  • بی نام IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    6 0
    ببخشید اگه اینو میپرسم، اصلا چرا باید اونجا نرده داشته باشه تا مردم با این فلاکت ازش عبور کنن؟؟ کشیدن اون نرده ها و الزام مردم به عبور از زیرگذر با کدوم یکی از قوانین حقوق شهروندی مطابقت میکنه؟؟
  • شهروند A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    5 0
    طراحی شهری هنگامی که تبدیل به "مداخله مستبدانه " در فضاهای عمومی بشود، هرگز کیفیت زندگی و حیات شهری را برای شهروندان ارتقاء نخواهد داد . مدیریت شهری در ایران ترکیبی از جامعه آکادمی ، مشاورین طراح و برنامه ریز و مدیران 100% سیاسی است. عملکرد این سیستم چندگانه در 3 دهه اخیر سیمای امروز شهر است؛ تعیین تکلیف برای شهر در پشت درهای بسته ی هر نهاد و سازمان به تنهائی! در بهترین حالت ، شهر و شهروندان قربانی جهل مرکب تصمیم گیرندگان و سستی و نا امیدی جامعه مشاورین بوده اند اولویت حضور و درک فضای شهری در سطح چهارراه ولیعصر ، درقلب خیابان اصلی پایتخت ، با دارا بودن ویژگی خاطره جمعی و اصلی ترین نماد فرهنگی مدرن شهر امروز ، با شهروند پیاده است یا خودروها و ترافیک سواره؟؟..
  • احسان A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    3 2
    کامنت گذاران محترم چرا اینقدر شلوغش می کنید !؟ در تمام عکس ها فقط یک نفر دار ه از رو رد میشه ،بقیه بنده خدا ها دارن از زیر رد میشن! زیر گذر یعنی همین!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    7 0
    چهارراهی که چراغ راهنمایی دارد به هزینه 40 میلیاردی برای عبور عابرپیاده نیاز ندارد، به آموزش مردم برای رعایت نظم و قانون نیاز دارد! احداث زیرگذر عابرپیاده در چهارراهی که چراغ دارد و خودروها حتی بدون حضور عابرین‌پیاده نیز مجبور به توقف برای گذر خودروهای آن‌طرف چهارراه هستند، از منظر کارشناسی در هیچ کجای کره‌زمین نه اینکه فقط به‌صرفه نیست بلکه عملی بسیار عجیب و غریب هم هست. زیرگذر برای جائی است که چراغی در کار نباشد و خودروها بدون توقفِ ناشی از عبور عابرین‌پیاده بتوانند به حرکت خود ادامه دهند، نه در یک چهارراه!!! اگر آموزش مردم به رعایت نظم و قانون یک ارزش باشد، یک دغدغه باشد، شلوغ‌ترین چهارراه‌ها همان‌طور که در بسیاری کشورهای قانون‌مند دیده می‌شود، بدون زیرگذر در نهایت نظم و آرامش اند!
  • ح US ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    9 1
    اینطور که من تحقیق کردم مشکل از ساخت محل نرده هاست.چون مردم برای سوار شدن و پیاده شدن از تاکسی ها مجبور به عبور از نرده ها ورسیدن به کنار خیابان هستند.مردم ما بی فرهنگ نیستند زود قضاوت نکنید!