قطار سریع السیر خودروسازی غرب به سرعت از لاکپشت خودروسازی ایران دور می شود . صنعتی که بیش از 30 سال حمایت های بی برنامه و انحصار دولتی را پشتیبان خود داشت ، ولی در رقابت با بازارهای جهانی هیچ حرفی برای گفتن ندارد . تنها زورش به مردم کشور خودمان می رسد که هر نوع تولیدی را به هر قیمتی به آنان قالب کند
به این میگن استراتژی جایگزینی واردات که متاسفانه تو ایران و بعضی کشورهای کمترتوسعه یافته ی دیگه به بدترین شکل خودش انجام شد و به طورخلاصه میشه گفت که ما همچنان تو مرحله مونتاژ خودرو باقی موندیم.
اونوخت شما ببینید ایران خودرو و سایپا ماشین اشغال شون رو تغییر که نمیدن هیچ بعد شب میخوابن صبح بلند میشن ده میلیون هم میکشن روی ماشین هاشون به صنعت خودرو سازی دنیا که نگاه میکنیم به این میرسیم ما همون جهان سوم بمونیم بهتره چون نمیتونیم رقابت کنیم وفقط بلدیم حرف الکی بزنیم
بنظرم کشور های دیگه در اشتباهن یه شورای رقابت درس کنن برا خودشون خودروهاشونم که از زمین تا مریخ با .ما فرق میکنه و بهتره ، بعد فکرشو بکن پراید و سی میلیون قیمت میدن لامبورگینی و پس باید اینقدر قیمت بدن ....300000000000000000000000000000000000000
نظر شما