فوتبال اروپا جمعه شب تلخی را پشت سر گذاشت و در فرانسه 65 نفر در حملات تروریستی همزمان با بازی این تیم با آلمان کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شبی که بازی‌های دوستانه زیادی در فوتبال اروپا در حال انجام بود، اتفاقی تلخ در پاریس همه را متاسف کرد.
در حین برگزاری دیدار تیم‌های فرانسه و آلمان که با برتری 2 گله خروس‌ها به پایان رسید؛ 3 انفجار مهیب در پاریس رخ داد که یکی از آن‌ها آن قدر به استادیوم ملی فرانسه نزدیک بود که صدای آن از گیرنده‌های تلوریونی به خوبی شنیده می‌شد. تا زمان نگارش این خبر کشته 65 نفر در این حملات توسط تلگراف تأیید شده است. بعد از پایان مسابقه مردم به وسط زمین چمن پناه آوردند.
همچنین رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه عنوان کرد: یک انفجار در گیت J استادیوم صورت گرفت که سه تن در جریان این انفجار کشته شده‌اند. اکنون هیچ خطری استادیوم را تهدید نمی‌کند و مردم می‌توانند با آرامش محل را ترک کنند.
گل‌های فرانسه را در این دیدار ژیرود و چینیاک به ثمر رساندند تا به نوعی در یک بازی غیر رسمی انتقام بازی یک‌چهارم نهایی جام جهانی را از ژرمن‌ها گرفته باشند.
در دیگر دیدار حساس دیشب انگلستان و اسپانیا رو در روی هم قرار گرفتند که این ماتادورها بودند که موفق شدند سه‌شیرها را شکست بدهند. ماریو با یک ضربه آکروباتیک و کازورلا با اشتباه هارت موفق شدند دو بار دروازه انگلیس را باز کنند. این اولین شکست انگلیسی‌ها بعد از 12 ماه بود.
ایتالیا در خانه بلژیک با نتیجه 3 - 1 شکست خورد تا همچنان روزهای سختی را سپری کند. کوین دی‌بروین ستاره این دیدار بود. این بازی تحت الشعاع یادبود سی امین سالگردفاجعه هیسل برگزار شد و قبل از شروع بازی هم بازیکنان دو تیم پارچه نوشته‌ای با همین مضمون در دست داشتند.
ولز با هنرنمایی آرین روبن 3 بر 2 از هلند شکست خورد. در این دیدار نفرات اصلی تیم ولز من جمله گرت بیل حضور نداشتند. هلند با گل‌های دوست و روبن (2 گل) توانست بر ولز غلبه کند. دو گل ولز را لدلی و هوز وارد دروازه هلندی‌ها کردند.
جمهوری چک در دیداری ساده و آسان موفق شد 4 بر یک بر حریف خود صربستان غلبه کند.
در دیگر مسابقات این نتایج به دست آمد:
قطر 1 - 2 ترکیه
لوکزامبورگ 1 - 0 یونان
ایرلند شمالی 1 - 0 لتونی
لهستان 4 - 2 ایسلند
اسلواکی 3 - 2 سوییس
همچنین در تنها دیدار رسمی شب گذشته فوتبال اروپا؛ در پلی‌آف یورو 2016، بوسنی و ایرلند به تساوی یک - یک رضایت دادند.

258 41

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =