شرکت ارتباط همراه گویا اروند طراح و تولید کننده گوشی‌های کلاسیک، هوشمند و تبلت با برند جی ال ایکس (GLX) به عنوان اولین شرکت تولید کننده تلفن همراه ایرانی از سال ۱۳۸۶ کار خود را به صورت رسمی در شهر خرمشهر و در منطقه آزاد اروند با تولید گوشی‌های ساده و کلاسیک آغاز کرد.

شرکت ارتباط همراه گویا اروند طراح و تولید کننده گوشی‌های کلاسیک، هوشمند و تبلت با برند جی ال ایکس (GLX) به عنوان اولین شرکت تولید کننده تلفن همراه ایرانی از سال ۱۳۸۶ کار خود را به صورت رسمی در شهر خرمشهر و در منطقه آزاد اروند با تولید گوشی‌های ساده و کلاسیک آغاز نمود.

سال 1390 در کوششی برای همگام شدن با برترین‌های این تکنولوژی شروع به تولید اولین تلفن‌های هوشمند ایرانی با سیستم عامل اندروید کرد و در سال ۹۱ نیز با تولید تبلت، خود را در این عرصه مطرح و تبلت ایرانی جت را تولید کرد.

از سال 91 با پیشرفت چشمگیری اقدام به رونمایی از گوشی¬های پرچمدار خود کرد و مصمم شد سالی یک یا دو مدل گوشی پرچمدار که با تکنولوژی جهانی برابری داشته و از نظر کیفیت و قیمت قابل رقابت باشد به بازار عرضه نماید. در سال 1395 در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، گامی مثبت در جهت پیشبرد صنعت و اقتصاد کشورمان برداشته شد.

تصاویری از کارخانه تولید موبایل جی‌ال‌ایکس را ببینید.

عکس‌ها: میزان

61282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آریا GB ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    7 3
    احتمالا فقط زنگ میخوره