ایسنا نوشت:وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در مهریز از چند طرح خیری نیمه تمام در دست ساخت بیمارستان فاطمه الزهرا(س) این شهرستان بازدید کرد.

 «سید حسن قاضی زاده هاشمی» در این سفر که رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، امام جمعه و فرماندار مهریز و جمعی از خیرین حضور داشتند، از طرح توسعه، بخش جدید دیالیز و ساختمان آزمایشگاه بیمارستان بازدید کرد.

بخش دیالیز این بیمارستان به همت خیر در زیربنای یک ‎ هزار متر مربع با ظرفیت 20 تخت و طرح توسعه در زیربنای هشت هزار مترمربع با هشت اتاق عمل تخصصی و فوق تخصصی شامل جراحی مغز و اعصاب با ظرفیت 150 تخت در حال ساخت است.

همچنین ساختمان آزمایشگاه در زیر بنای یک ‎ هزار و 500 متر مربع با 20 درصد پیشرفت فیزیکی توسط خیر مهریزی در دست ساخت است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید قول تخصیص بودجه لازم برای تکمیل و تجهیز طرح توسعه و دیالیز را داد که تا پایان سال 1398 به بهره ‎ برداری برسد.

«سیدرسول محسن زاده» مدیر بیمارستان مهریز هم در این بازدید گزارشی ارائه داد و گفت: طرح توسعه این بیمارستان در چهار طبقه و با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است که برای تکمیل آن درخواست 180 میلیارد ریال بودجه به دولت داده شده که قول تخصیص این مبلغ از وزیر محترم گرفته شده است .

وی افزود: در صورت تکمیل طرح توسعه 600 نفر به تعداد کارکنان آن اضافه و به یکی از قطب های سلامت و درمان در منطقه تبدیل می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =