مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

به گزارش خبرآنلاین، دیروز انتشار گزارشی در خبرآنلاین از تجاوز گروهی به دانش آموزان یکی از مدارس غیردولتی غرب تهران، با واکنش‌های متعددی همراه شد. در فیلمی که در اختیار خبرآنلاین قرار گرفت، والدین نسبت به بی توجهی آموزش‌وپرورش ابراز گلایه داشتند.

با این حال ، مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 شهر تهران در واکنش به خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان در یکی از مدارس غرب تهران گفت: با اطلاع از موضوع عمل غیراخلاقی توسط یکی از نیروهای یکی از مدارس غیردولتی غرب تهران، هیاتی توسط آموزش و پرورش جهت رسیدگی تشكیل گردید.

كوهستانی افزود: در پی ادعای مطرح شده مبنی بر تحریك تعدادی از دانش آموزان توسط یكی از نیروهای آزاد واحدآموزشی مذكور به عمل غیراخلاقی، پرونده ای در مراجع قضایی با شكایت والدین و پیگیری مسئولین منطقه تشكیل شده است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه دو تهران گفت: در گذشته هیچ گونه شکایت و مراجعه‌ای از سوی دانش آموز یا خانواده به آموزش و پرورش در این خصوص واصل نشده است.

وی ادامه داد: این نیروی آزاد شاغل در مدرسه به عنوان معاون انضباطی جذب شده و عمل غیر اخلاقی وی در همان ابتدای اعلام خبر با حضور بازرسین، رسیدگی و منجر به تشكیل پرونده قضایی شده و از حضور وی در مدرسه جلوگیری گردیده و همچنین حكم مدیر آموزشگاه غیردولتی به حالت تعلیق درآمده است. درضمن مقرر گردید با تكمیل پرونده این آموزشگاه در شورای نظارت منطقه تصمیم گیری نهایی برای توقف فعالیت این آموزشگاه به عمل آید.

كوهستانی در پایان اظهار کرد: آموزش و پرورش موضوع را به طور جدی پیگیری نموده و در صورت اثبات جرم، از مراجع قضایی انتظار دارد با نامبرده به شدت برخورد شود.

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 780270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    40 4
    بزودی تبرئه میشه بنده خدا
  • بی نام DE ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    37 2
    رویه گزینش و انتخاب معلمان و کادکنان مدارس رویه ای غلط و منسوخ شده است وقتی انتخاب آخر افراد از روی ناچاری و احبار انتخاب رشته های دبیری و تربیت معلم است در نتیجه شاهد تربیت نسل آینده توسط توسط ضعیف ترین افراد از لحاظ بنیه علنی،تحصیلی،هوش هستیم.
    • بی نام A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      3 1
      دوست عزیز توجه بفرمایید که نیرو جذب آزاد در مدرسه غیر دولتی بوده. یعنی از هیچ گزینشی عبور نکرده و صرفا توسط مدیریت آموزشگاه تایید و جذب شده است. لطفا اصل گزینش رو هدف قرار ندید. در اینکه سیستم آموزشی کشور ما ایراد داره شکی نیست و این مورد هم بیشتر مربوط به مسوولینی میشه که نگاه مصرفی به آموزش و پرورش دارن. توجه داشته باشید که اگر گزینش در مدارس دولتی وجود نداشت چه فجایع اخلاقی بسیاری از این دست که در این مدرسه غیردولتی بدون گزینش افتاده، رخ میداد.
  • بی نام DE ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    3 31
    چرا تعطیلی زمستانه و تعطیلی چهارشنبه ها و سه شنبه ها مدارس احرایی نمی شود؟ برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا باید به جایی تعطیلی ادارات که باعث مشکلات برای مردم می شود مدارس فقط شنبه و یکشنبه دایر باشند تا ما معلمان بدون دغدغه به آموزش بپردازیم.
  • جمعی از معلمان DE ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    2 58
    به جای بزرگنمایی و پرداختن به این قبیل مسایل زرد و کم اهمیت لطفا پیگیر تعطیلی زمستانه و تعطیلی چهارشنبه ها و سه شتبه ها مدارس که حق طبیعی معلمان است باشید دولت باید بیشترین حقوق و مزایا را در بین کارکنانش به معلمان اختصاص دهد و برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا به حای تعطیلی ادارات که باعث مشکلات برای مردم می شود مدارس را فقط شنبه و یکشنبه دایر کند.
  • مجید IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    36 3
    من که یه مرد 40 ساله هستم بعد دیدن فیلم اعتراف این موجود انسان نما فشارم افتاده و اشک ام بندنمیاد.خدا به مادرهای این بچه ها صبر بده.به خود این بچه ها کمک کنه تا در آینده نخوان از جامعه انتقام بگیرن.
  • سمانه A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    48 3
    از همون برخوردایی که با اون قاری قرآن شد دیگه ؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    49 20
    کشش ندین عوضش امنیت داریم
  • حمید RO ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    24 0
    با سلام وقتی به آموزش وپرورش نگاه مادی داشت و فقط به کسب درآمد فکر نمود و تربیت معلم و دانشسراهارا جمع کردند بهتر از این نباید انتظار داشت.
  • آناهیتا A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    23 0
    متاسفم...داریم به کجا میریم ...................
  • بی نام IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    14 1
    مبارکه
  • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    19 1
    هر دم از اين باغ بري مي رسد
  • بی نام A1 ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    2 0
    همین حالا گفته شده این متجاوز با وثیقه آزاد شده است.چند روز دیگر هم اعلام میشود اشکال از خود بچه های مدرسه بوده و از فرد مزبور عذرخواهی شده و ارتقا شغلی هم می یابد.
  • بی نام IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    1 0
    معلمی شغل انبیاست. چی میخواستیم. چی شد