معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو اعلام کرد: طرح پیش‌فروش ویژه ۴۰ هزار دستگاهی برخی از محصولات این شرکت پس از اخذ مجوزهای لازم به زودی اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایران‌خودرو، مصطفی خان‌کرمی گفت: شرکت ایران خودرو به عنوان پیشتاز در صنعت خودرو سازی کشور، در هر دوره ثبت نام با ابتکاری تازه سعی در توزیع عادلانه خودرو در میان مشتریان واقعی و هموطنان گرامی دارد.

وی گفت: ایران خودرو در این راستا محدود نمودن ثبت نام برای خودرو اولی ها و یا افراد فاقد خودرو با اعتماد به مشتریان و تکمیل فرم خود اظهاری را در برنامه قرار داده است.

خان کرمی اظهار داشت: در این ثبت نام علاوه بر شرایط محدود کننده قبلی، لیست کد ملی مشتریانی که در ثبت نام اخیر شرکت سایپا موفق به ثبت نام شده اند از شرکت سایپا اخذ و امکان ثبت نام آنان وجود نخواهد داشت.

وی متذکر شد: شرکت ایران خودرو به دنبال فروش خودرو به مصرف کننده حقیقی است و لذا در فرایند ثبت نام اینترنتی مواردی مانند داشتن گواهینامه و عدم مالکیت خودرو در زمان ثبت نام بصورت خود اظهاری اخذ و در زمان تحویل خودرو بر اساس استعلام های لازم راستی آزمایی خواهد شد و در صورت اثبات خود اظهاری اشتباه ودیعه عینا مسترد می گردد.

معاون مدیر عامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو یادآور شد: از دیگر شرایط ویژه پیش فروش شرکت ایران خودرو خروج فرآیند انتخاب نمایندگی از پروسه ثبت نام است،‌این فرآیند که باعث کندی ثبت نام می شود پس از انتخاب خودرو و واریز وجه توسط مشتریان قابل اجرا خواهد بود .

وی ادامه داد: انتخاب نمایندگی می تواند در روزهای آتی توسط مشتری انجام پذیرد. در هنگام ثبت نام زمان انتخاب نمایندگی به اطلاع مشتریان خواهد رسید

خان کرمی افزود : در راستای افزایش اعتماد مشتریان، گروه صنعتی ایران خودرو در وب سایت خود امکانی را ایجاد کرده است تا لیست مشتریانی که موفق به ثبت نام شده اند جهت عموم قابل مشاهده باشد.

معاون مدیر عامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو در ادامه گفت: به جهت جلوگیری از ترافیک مشتریان بر روی سایت شرکت ایران خودرو، شرایط پیش فروش مذکور طی ۵ روز و بر اساس کد ملی مشتریان فعال خواهد بود.

گفتنی است، تعیین قیمت خودروها در پیش فروش ویژه شرکت ایران خودرو در زمان تحویل خودرو مشخص خواهد شد.مطابق رویه جاری در ثبت نام های گذشته در صورتی که مغایرتی در اطلاعات ارائه شده با مستندات مشاهده شود، قرارداد مشتریان فاقد اعتبار خواهد بود

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    68 9
    1داوطلبان باید بدون خوردن صبحانه برای ثبت نام به نمایندگی مراجعه کنند .... .2. داوطلبان باید کپی استعلام از ناجا و استشهاد محلی مبنی بر نداشتن خودرو تا زمان ثبت نام را به همراه داشته باشند.3باید مداد رنگی و کاغذ به همراه داشته باشند و در نمایندگی یکی از محصولات ایرانخودرو را نقاشی کنند فقط به کسانی که بهترین نقاشی ها را از محصولات ایرانخودرو کشیده اند اجازه ثبت نام داده می شود.شرایط بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد.
    • سینا A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
      1 0
      خودرو اولی ها بشتابین...ارابه های مرگ ما را می خواند
  • بی نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    60 18
    خودرو اولی ها چرا مردم رو کوچیک میکنید؟ چرا عزت مردم رو هدف قراردادین؟ ما ایرانی هستیم، مملکتمون ثروتمنده... انقدر با این واژه های کوپن و ماشین اولی و این چیزا هموطن هاتون رو تحقیر نکنین
    • mbabak A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
      0 4
      چه چیز خودرو اولی اشکال داره و توهین امیزه؟
    • بی نام A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
      0 4
      بد نیست اونایی که ماشین ندارن بخرن خب
    • بی نام IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
      0 5
      آخه این چه حرفیه اگر ماشین دارید غیر از سود چندبرابری چه چیز دیگه ای برای خرید خودرو توی این موقعیت دارید؟ چرا اینقدر حول میزنید؟ توی این جور مواقع اکثرا کسانیکه ثزوتمند هستن و از رانتهای متفاوتی برخوردار هستن غر میزنن، اجازه بدین یکبار هم که شده ما فقرا یه ماشین بخریم، به عزت نفسمون هم اصلا بر نمیخوره، قسم میخورم بسیاری از شما که به این پیام لایک دادین تا سرکوچتتون هم بدون ماشین نمیرید، بعد از عزت نفس فقرا و مردم حرف میزنید
    • بی نام IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
      4 0
      خودمون با رفتارهامون باعث شدیم که تحقیرمون کنند. هنوز مونده تا تحقیرهای بیشتر رو ببینیم.
  • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    4 0
    این چه شرط هایی است که گذاشته میشه که موقع ثبت نام پیش فروش خودرو نداشته باشن .وقتی قرار هست حداقل یکسال بعد ماشن تحویل داده بشه مردم در این بیشتر ازیکسال چکار باید بکنن؟ من پیکانی دارم که مال ۲۰ سال قبله و اسقاط هست آیا این پیکان اسقاطی هم ماشین محسوب میشه و با کسی که ماشینش یکی دو سال کار کرده یکی هست؟
  • بی نام A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    2 0
    لطفا نخرید. باید با محتکران برخورد جدی بشه. سزای این لگن ساز ها بجز ورشکستگی و نابودی چیزی نیست. یه عده نگن کلی آدم بیکار میشن. خیلی از مشاغل مثل مکانیکی هاکه جزو نیروهای خودشون محسوب می کنند، بیکار نمیشن.
  • بی نام A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    4 0
    چهار چرخه ای که معلوم نیست چیه .رنگش معلوم نیس. قیمتش هم دلبخواه ایرانخوردرو هست .حالا هم برای داغ تر کردن بازار هر چی تبصره و تک ماده من درآوردی بهش ضمیمه کنید. بعد از ۴۰ سال به کجا رسیدیم. حقمونه تو سرمون بزنن .خلایق هر چه لایق . این هم از خودروساز دولتی علی برکت الله
  • بی نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    2 0
    تا چند وقت دیگه شاهد لباسشویی اولی ها و یخچال اولی ها و ... هم خواهیم بود کاش به فکر درست کردن ریشه ها بودیم
  • بی نام NL ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    4 0
    پول پیش ثبت نام شما ریالی محاسبه میشود ولی روز تحویل آن قیمت خودرو با دلار محاسبه میگردد ولی ودیعه شما همچنان ریال باقی میماند. لعنت بر ما و نژاد ما.
  • ابوالفضل DE ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    0 3
    با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه اگر هیچ راهی نیست که واقعا مصرف کننده خودرو بخره باید تا میشه قانون سخت گیرانه بزارن چرا آدم باید ناراحت بشه وقتی اینجوری کسی که خودرو به نامش هست و معلومه که ماشین داره چرا میخواد سهم کسی که خودرو نداره رو بگیره یا کسی که گواهینامه نداره یا سنش پایینه معلومه که پایه یک دلال وسطه که ماشین رو بخره و بعد با گرانترین قیمت به مردم بفروشه یا دوستانی که تو پیش فروش سایپا ماشین خریدن دیگه نباید اینجا هم ماشین بخرن هر جور حساب کنی واسه افرادی که واقعا ماشین واسه مصرف میخوان خوشحال کنندست خیلیا شاید از حرف من ناراحت بشن ولی وقتی نمیشه هزینه گمرک خودرو وارداتی رو صفر بشه تا رقابت منصفانه بشه به دلیله ضربه خوردن اقتصاد کشورنباید انتظارزیادداشته باشیم
  • بی نام A1 ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    3 0
    ابتکاری تازه
  • بی نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    3 0
    ببین ما مردم به چه روزی افتادیم که برای خرید این لگن ها باید جه کارها که نکنیم